pátek 29. ledna 2016

A co když nepomůže Vanish??

Už nám táhne na čtyři měsíce a plná pračka dětského oblečení minimálně třikrát týdně je na běžném pořádku. Naštěstí jsem před třemi lety vybrala spoření a koupila nám sušičku. Byl to nejlepší kup mého života. Zatím :-D. Díky sušičce nemusím žehlit a prádlo z ní je krásně jemné. Své nastřádané úspory jsem investovala do sušičky Miele a nemůžu si ji vynachválit. Navíc mi uspoří opravdu mraky času. Prádlo z plně nacpané pračky mám za 2 hodiny suché. A co se energie týče, nevšimla jsem si, že by se to nějak extra projevilo na platbách ČEZu.

Na praní používám prací gel Persil Sensitive. Barča neměla nikdy žádnou reakci a krom toho, že fakt dobře pere, taky úúúžasně voní. Bohužel ale si neporadil se skvrnami od stolice. Ačkoliv se snažím vždycky dávat plínu pečlivě, občas se stane nehoda a můžeme se jít rovnou vykoupat :-). Bohužel se mi to zpravidla stává na mém nejoblíbenějším oblečení. Teda na oblečení pro Barunku. No někdy i na mém, to je taky pravda :-D.



Na skvrny, které po prvním praní nepustily, jsem použila Vanish. Bohužel u většiny skvrn od stolice jsem ani s ním nebyla úspěšná a to ani při předeprání ručně a praní na 60°. Vyzkoušela jsem všechny možné prací prášky od sypkých přes gelové až po gelové přípravky určené speciálně na skvrny. A nic. Skvrna od stolice zůstala. Až jsem přišla v DMku na superlevný zázrak!

Žlučové mýdlo!!! Jednou jsem na ten název narazila v diskuzi na poradenských stránkách. Tak jsem si tak přišla do DMka a ptala jsem se po něm. První, co mě šokovalo, byla cena. Stálo cca 20,-. V DMku mají mýdlo v tuhé i tekuté variantě. Já jsem sáhla po klasické tuhé variantě. Tekuté je o něco málo dražší, ale tuším že do 50,- se s přehledem vejdete. Vytáhla jsem všechno oblečení se skvrnami a důkladně ho namydlila a hodila do pračky. A funguje :-)!!!! Všechny skvrny byly pryč! Mýdlo nevoní, ale ani nijak extra nezapáchá. Vždycky, když s ním mydlím oblečení, musím namočit pořádně mýdlo i oblečení, aby se skvrna dobře promydlila. Mýdla je 100g a vůůůůůůbec neubývá i přesto, že mu dávám dost zabrat :-). Mýdlo zabírá i na skvrny od oleje apod. Má pomáhat i na skvrny od rtěnky, inkoustu a krve, ale to vyzkoušené nemám. Hodně mi vysouší ruce, tak ihned po použití čapu krém na ruce :-). Ale pro mě je to fakt nepostradatelný prací pomocník :-).





 Já jsem ho vážně neznala, takže kdo používá, ať odpustí a kdo neznal jako já, 
ať mu mýdlo pomůže ;-)!

Žádné komentáře:

Okomentovat