pondělí 8. února 2016

Remington PROtect Žehlička na vlasy S8700 - vlasy zdravější na pohled i pocit?

Na konci loňského roku jsem dostala příležitost stát se na měsíc blogerkou pro Remington. Bylo to pro mě jako splněný sen, protože mám od Remingtonu vlastně všechny stylery na vlasy a jen jednou jedinkrát jsem koupila žehličku jiné značky. No a zase jsem se k Remingtonu vrátila :-). Je to moje bestofka a i tato řada to opětovně obhájila :-). Dostala jsem na testování žehličku, fén a 2 kartáče z řady PROtect. Pro kojící mámu po porodu to byla fantazie, protože vlasy dostávají kapky a začínají padat. Navíc mám vlasy spíš jemné a chemicky barvené v kadeřnickém salónu, tudíž i k ničení více náchylné. Takže čím menší jejich poškození, tím lepší. A dnes vám představím žehličku :-).

Na první pohled mě uhranul design vlastně celé řady PROtect nejen žehličky. Celé řadě dodala šmrnc krásná zelinkavá barva. Žehlička je dodávána s praktickým stylovým pouzdrem, které má uvnitř suchý zip na připevnění smotané šňůry a žehličky, navrchu se zapíná magnetem.


Žehlička je poměrně široká, ale má to svůj důvod. Je totiž navržena, aby chránila vlasy pomocí technologie Hydracare. To znamená, že během žehlení vypouští do vlasů studenou páru, která má vlasy hydratovat a při optimální teplotě 170°C méně poškozovat vlasy a poskytovat delší výdrž účesu. Žehlička má na zadní straně nádržku na vodu (ideálně destilovanou, aby se žehlička nezanesla vodním kamenem a nezničila se) díky které právě zmiňovanou studenou páru vypouští. Jedno naplnění nádržky mi vydrží tak na 5 použití.


Keramické žehlící plochy jsou napuštěné keratinovým, arganovým a makadamovým olejem. A díky tomu mají být vlasy lesklé, hladké a nemají se krepatit. Žehlička má digitální displej, který ukazuje teplotu. Můžeme ji nastavit až na 230°C a nahřátí by mělo proběhnout během 15 sekund.


A jak tomu tedy je s žehličkou a jejími účinky ve skutečnosti?

Žehlička je při zapnutí nahřátá do slibovaných 15 sekund, takže opravdu v cukuletu :-). Pro zapnutí funkce studené páry je třeba zmáčknout tlačítko nad displejem s teplotou, které po celou dobu svítí. Studená pára se ale vypouští jen při samotném žehlení vlasů. Žehlička se drží dobře a díky širokým plochám nemusím vyvíjet takový tlak na vlasy při žehlení. Teplotně na mé vlasy bohatě stačí nastavení na 170°C, které jsou přednastavené a žehlička se při zapnutí nahřeje vždy na tuto teplotu. Při této teplotě mi stačí jednou přežehlit pramen vlasů a je opravdu rovný. Jediným problémem při manipulaci pro mě je s žehličkou udělat hezké vlny, ale to bude spíš mojí nešikovností, protože už jsem viděla, že to jde! :-) 



Co se mých vlasů týče, jsou opravdu na pohled i dotek zdravější a lesklejší. 
Účes mi po úpravě žehličkou vydrží celý den, ale hlavně! ani ve vlhkém počasí mi vlasy nekrepatí, což je pro mě výhra nad výhry ;-)!

Za mě dostává žehlička 10 bodů z 10. Zamilovala jsem si ji na první pohled, dotyk, použití a věřím, že si ji zamiluje takhle každý. Prostě je fakt dobrá! ;-)


 

2 komentáře:

  1. Ahoj chtěla bych se zeptat jestli se ti po tom náhodou nemastili více vlasy ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabrino:-), ne vůbec naštěstí :-D to by mě kleplo :-D vlasy mám u kořínků spíš mastnější a u konečků spíš sušší ;-)

      Vymazat