úterý 23. února 2016

Remington kulma CI8725 - měla vlasy samou loknu jéééééjeje ;-)

Týden se s týdnem sešel a máme tu další výrobek z Remingtonovské řady PROtect, 
tentokrát kulmu :-).

Kulma jako všechny výrobky z řady PROtect slibuje menší poškození vlasů. Je obohacena o technologii HydraCare pro hydrataci vlasů stejně jako u žehličky. Studená pára se vypouští do vlasů v momentě, kdy zdvihnete klešťovou sponu, je tedy třeba pramen protáhnout mezi sponou a barelovou částí kulmy. A stejně jako u žehličky je i u kulmy tento keramický barel napuštěný arganovým, makadamovým a keratinovým olejem, aby byly vlasy lesklé a zdravé. V balení je i stejně tak dodáváno s praktické barevně sladěné pouzdro.




Kulma je navržena opravdu stejně jako žehlička, nejdříve do vlasů vypustí studenou páru a následně vlasy natočí. Stejně jako na ostatní stylery z této řady nemůžu jinak, než pět chválu. Pro mě snad jediná nevýhodou je, ale zase je to spíš mojí nešikovností než výrobkem, že když vlasy natočím, nemůžu je pak dostat z kulmy :-D. Je to ale den ode dne lepší a techniku piluji, až ji vypiluji k dokonalosti :-D! Vždy jsem měla od Remingtonu kulmu bez klešťové spony a s tímto jsem se tedy učila pracovat :-). Vytváří středně velké vlny, účes opravdu vydrží a vlasy vypadají zdravě. Kulma je nahřátá do minutky. Teplota se dá uzamknout přidržením tlačítka mínus po straně rukojeti. Kulma má 5 teplotních nastavení až do 220°C. A pokud by mě Barunka vyrušila a já jsem zapomněla kulmu vypnout, tak se po 60 minutách vypne automaticky sama. Navíc Remington na svých stránkách opět slibuje 5letou záruku. Takže jó, to by šlo ! :-)



Ke kulmě opravdu nejde napsat o moc víc než k žehličce, protože fungují na stejném principu.

Příští týden nám zbývá poslední kousek, jež jsem měla možnost vyzkoušet a s ním slibovaná giveaway na kterou se vážně těším jako blázen!!! Tak snad vám udělá radost stejně jako mně:-)!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat