pondělí 15. února 2016

Remington PROtect fén D8700 vítr ve vlasech :-)

Po týdnu je tu druhý ze spotřebičů remingtonovské PROtect řady a to fén :-). O krásné zelinkavé nebo spíš mentolové barvě jsem se zmiňovala již u žehličky, bohužel fén není dodáván s žádným obalem. Zase na druhou stranu ho nepotřebuje a je vybaven očkem pro zavěšení :-).




Hlavními přednostmi fénu by měla být technologie ThermoCare a vysoušecí kroužek napuštěný opět jako žehlící destičky u žehličky keratinovým, arganovým a makadamovým olejem. Technologie ThermoCare má zaručit rychlé vysoušení vlasů při nižší teplotě a tím pádem i menší poničení vlasů. Díky kroužku napuštěného směsí výše uvedených olejů by se vlasy neměly krepatit a měly by vypadat zdravěji a leskleji.



Fén je navíc vybaven třemi teplotními stupni, dvěma možnostmi nastavení rychlosti vysoušení a studenou vlnou. Zadní mřížku můžete odejmout, aby se dal vyčistit filtr, který je uvnitř. Spolu s fénem jsem obdržela jako součást balení ještě koncentrátor a difuzér. Remingtonovské stránky také slibují 5 let záruky, fen tedy bude asi držák :-).



A teď - plní fén, co slibuje?

Samozřejmě jsem si hned po obdržení fénu a jeho rozbalení šla vlasy umýt a vyzkoušet ho :-). No řekněte, kdo by to neudělal? :-D Okamžitě jsem vyzkoušela vysoušení při nižší teplotě. Bála jsem se, že to bude trvat znatelně delší dobu, ale není tomu tak. Vlasy jsou vysušeny za téměř stejnou dobu, než u mého předchozího remingtonovského fénu i při nižší teplotě. Z čeho jsem byla totálně paf bylo, že jsem měla vlasy jednak krásně nadýchané a také hladší na pohled i dotyk, vypadaly zdravěji ;-). Vlasy se mi dobře upravují i s difuzérem a koncentrátorem díky tomu, že je fén lehký. Není to těžká cihla :-D. Fén má i dostatečně dlouhý kabel s délkou 1,8m, takže nemusíte mít zásuvku přímo u nosu :-). Jsem absolutně spokojená, jen by tedy mohli dělat ještě nějakou cestovní variantu, protože když si zvyknete na tenhle, jiný vysoušeč bude neštěstím pro Vaše vlasy ;-).

Ještě se podíváme na kartáče a kulmu a pak se můžete těšit na giveaway s jedním z výrobků z řady PROtect právě od Remingtonu, chcete :-)?

Žádné komentáře:

Okomentovat