pondělí 29. února 2016

Je libo giveaway? Tak pojďte kartáčovat s Remingtonem! :-)

Poslední díl a poslední kousky z božské řady PROtect. Kartáče na vlasy! Remington uvedl na trh dva kartáče řady PROtect, plochý a oválný. Tak pojďme na ně! :-)

Plochý kartáč PROtect

Tento kartáč je určen pro hladké styly. Stejně jako všechny produkty řady PROtect jsou i oba kartáče napuštěny směsí mikrokondicionérů s arganovým, makadamovým a keratinovým olejem, aby vlasy vypadaly zdravěji. Kartáč má nylonové ionizační štětiny proti krepatění. Perfektně se drží díky pogumované rukojeti a velmi dobře se s ním manipuluje při vysoušení vlasů, je lehoučký. Navíc kartáč na konci rukojeti má kadeřnickou jehlici, která se má používat k udržení jednotlivých pramenů při tvorbě účesu. Já jehlici používám na vyndávání vlasů, které uváznou mezi štětinami kartáče při vyčesávání, na to je jehlice perfektní :-). Kartáč má okolo hlavy keramiku, která má urychlovat vysoušení vlasů při fénování. Řekla bych, že vlasy mám vysušené stejně rychle s kartáčem i bez něj, ale při použití kartáče jsou vlasy upravenější :-).



Oválný kartáč PROtect

Tento kartáč se od plochého liší jednak tvarem a dále je obohacen o kančí štětiny, které redukují krepatění a posilují lesk vlasů. Kančí štětiny uvolňují přírodní oleje a jsou ideální pro masáž pokožky hlavy, která přispívá k podpoře růstu vlasů. Kartáč používám na běžné rozčesávání vlasů. Stejně jako plochý kartáč má měkkou pogumovanou rukojeť, je lehký, obsahuje kadeřnickou jehlici a má nylonové ionizační štětiny.



Oba kartáče si chválím. To, že o vlasy pečují, poznáte už po prvním použití. Bohužel jsem měla smůlu a uletěl mi u oválného kartáče jeden trs kančích štětin spolu s nylonovou štetinou :-(. Stalo se to hned po prvním použití a jen u jedné štětiny, tak si myslím, že jsem měla zrovna smůlu na kus. Jinak štětiny drží jako přibité :-). Samozřejmě jsem zjišťovala, jak dlouho směs mikrokondicionéru v kartáčích vydrží. Odpověď je, že vydrží po celou dobu životnosti kartáčů. Uvolňují se pouze teplem, takže při používání kartáčů a to v malých částech. Takže taky super :-)! Navíc vypadají fakt kráááásně, zase ta barvička :-)!

Těšili jste se na giveaway? Tak je tady!!!:-)

Můžete vyhrát jeden z těchto dvou kartáčů z řady PROtect a to dle vaší volby :-). Giveaway potrvá do neděle 13.března a v pondělí vylosuji vítěze. A co je potřeba splnit? :-)

1) Sledovat můj blog přes GFC
2) Napsat mi do komentářů váš email, který kartáč byste chtěli a o čem byste si ode mě rádi přečetli! :-)


Těšíme se na vaše komentáře :-)
D&B


20 komentářů:

  1. :) takže já tvůj blog sleduju a moc se mi líbí:) jen v tom pokračuj...ráda bych si přečetla něco o výběru kočárků..jaký je pro tebe ten nej...a moc by se mi hodil ten oválný kartáč pro rychlejší růst vlasů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. V případě štěstí bych poprosila o plochý kartáč PROtect, jelikož mi chybí k dokonalosti při vysoušení vlasů dohladka :-) V případě ne-výhry bych poprosila o štěstí v lásce a pořádnýho chlapa! :-D :-D

    email: jelinluciee@gmail.com

    A velice ráda bych si u Tebe přečetla článek na téma make-upy (to především), fixátory, podkladové krémy, BB, pudry, tvářenky, odličovače a tak dále a tak dále. Potřeba? Nepotřeba? Pořád nemůžu natrefit na to správné ořechové a ty máš vždy tak neuvěřitelně perfektní make-up! Já chci taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlapa :-D no :-D ale o pár bych věděla, dokonce nezadaných ;-) fakt na mojí kosmetiku? :-D no tak dobře! :-) to je pro mě výzva :-D já se teda strašně divím a překvapuje mě to, ale o tom make-upu nejsi první, co mi to říká :-) děkuju :-)

      Vymazat
  4. D&B berusky, jste nejvic a hltam kazdicky clanek hned jak visi odkaz na fb (jj upozorneni proste potrebuju)

    Nejsem sice jeste maminka, ale o materstvi mne bavi kazda zminka!
    Clanky jsou bozi, vtipne, odlehcene, vesele,
    Jen tak dal, pokracuj a neusinej na vavrine :)
    Chci cist jak mala roste, jak se starat o vlasky,
    Chci videt vase usmevy a zadne vrasky!
    Jak se nehroutit pri nezdaru, jak byt nad veci pri nesvaru.
    Jak uz psala Lucinka, tez bych brala prima chlapika.
    Jak psala Sarinka, tak i ja proste potrebuju aby mi vyrostla nejedna dalsi lokynka :)

    Kartacek chci kulaty, ten mi prijde akorat do ruky!

    Info@mishula.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ten článek o vlasové kosmetice přichystám :-)

      Vymazat
  5. Veronika.ticha@gmail.com ovalny kartac
    😊 rada bych si precetla recenzi kocarku baby jogger😂krasny den

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :-) jak psala Miša taky sice ještě nejsem maminka ale blog je zajímavý a myslím že se mi jednou bude hodit :-) v případě výhry bych brala kulatý :-) Brala bych článek a řasenkách, posledni dobou kterou si koupím tak se mi drolí :/ Tak pěkný den přeji :-) email: sarka.kno@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky, tak to je kámen úrazu, já řasenku používám jen na spodní řasy a jen výjimečně, ale na blogu Barušminky je článek o řasenkách a to tady http://www.barusminky.cz/2015/01/souboj-rasenek.html a ten je prostě perfektní :-). Blog nebude jen o mateřství, snažím se sem dávat i kosmetické vsuvky a hodlám v tom pokračovat, protože se vám to hodně líbí :-). Děkuju a krásný pátek :-)!

      Vymazat
  7. Kosmetických témat je všude dost, takže já jsem radši pro "mateřská" témata, která se mi v budoucnu určitě jednou budou hodit :)
    A jaký kartáč? Je to asi jedno, využila bych jak jeden, tak druhý.
    bara.s@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, o blogu sem se dozvěděla teprve nedávno a to díky barušminky =) tímto ji za to děkuji =) mimčo sice ještě neplánuji, ale tvůj blog určitě sledovat budu, libí se mi jak píšeš.
    Článek bych si přála na téma péči o vlasy, jak o ně pečujeě a jaké přípravky používáš. Mám nedávno odbarvené vlasy z černé na zrzavou a vlásky dostaly pořádně zabrat.
    A v případě výhry bych si přála plochý kartáč.
    Měj se hezky.

    katy003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se líbí moc ten oválný druhý kartáč :o) o tvém blogu jsem se dozvěděla od barušminky a zatím se mi moc líbí :o) Mě by zajímalo co nejvíce článků právě o dětech, je to pěkná změna a mě tyto témata baví :o)

    renata.novakova93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj zajímavý článek, popravdě ho dnes čtu poprvé a to díky Barušminky :) Mě moc zaujal plochý kartáč, ten doma ještě nemám a ráda bych ho zkusila jaký je.
    Přes GFC Tě sleduji jako Aneta Moravcova
    email je moravcova.anetka@seznam.cz
    Přeji hezký den a všem soutěžícím štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji tě teď nove pod jménem Klára Komrsová, popravdě jsem do tehle chvíle o takovém kartáči neslyšela, článek me ale velmi zaujal a rozhodne si myslím, že to bude super pomocník! Líbil by se mi ten rovny :-) k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky,
    sleduji tě jako hanicka.cica a líbil by se mi ten oválný kartáč. Já bych ráda kosmetické recenze:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem zapomněla email - hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo takových komentářů, děkuju :-)! Ani nevíte, jak mě to potěšilo! :-) Už se těším, až jednu z vás zítra obdaruju :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vyhlášení proběhlo na facebookových stránkách https://www.facebook.com/materskanablond/ a výherkyní je Kačes Trojanová :-). Nejraději bych vás ale obdarovala všechny! Děkuji všem za účast, moc si toho vážím :-)

    OdpovědětVymazat