pátek 19. února 2016

Mixování s kokosovým olejem

Miluju kokos. Fakt že jo. Od malička. Mamka na mě sice nepatlala nic kokosového, ale ta vůně je pro mě prostě úžasná. A protože všichni pějí chválu na kokosový olej, tak jsem si ten zázrak taky pořídila. Leží mi doma už asi 3 měsíce a na Barunku ho používám od Vánoc.


Koupila jsem BIO Kokosový olej v DMku od Purity Vision. Mazala jsem ho Barunce nejdřív na celé tělíčko, ale hůř se vstřebával do pokožky. Tak jsem kokosový olej používala jen na hlavičku, když se Barunce na pokožce hlavičky začaly dělat šupinky. A na to je tedy bombastický! Šupinky nám po 4 dnech zmizely. Mažu hlavičku ráno a večer. Olej krásně provoní vlásky a pečuje i o ně :-). No a já si s ním 2krát denně vyplachuju pusu :-D. Našla jsem na internetu spoustu článků o tom, jak kokosový olej používat, včetně čištění zubů. Já si dám kávovou lžičku kokosového oleje do pusy, 15 minut ho převaluju na jazyku, vyplivnu a zbavuji se tím bakterií :-). Olej o objemu 300ml stojí v DMku 199,-.




No a když jsem v lednu měla drogérkovou tour, narazila jsem v Tetě na krém pro děti od Mixy v akci za 60,-. Nekupte to, když normálně stojí dvojnásobek :-D. Mixu miluju. Používám od ní krém na obličej a na ruce. A jako ty jsou fakt TOP. Krásně voní, hydratují, zvláčňují no zkrátka super trouper :-). A co uvádí krém na obalu, že umí : "Mixa Baby je speciálně určená pro potřeby dětské pokožky a vlasů, které jsou citlivější na negativní vnější vlivy a každodenní nepříjemnosti. Složení je obohaceno o COLD CREAM, výjimečnou směs olejů a vosků pro hydrataci a ochranu dětské pokožky. S obsahem glycerinu je vhodný i do zimy, kdy působením chladu může pokožka zarudnout a být napnutá. Po aplikaci zanechává pokožku hebkou a něžně jemnou. Vhodné i pro citlivou pleť obličeje maminek. Minimalizuje riziko alergických reakcí." Slibuje také jemnou dětskou vůni.

A jak to vidím já :-)

Krém se krásně vstřebává. Není nijak extra hutný a dobře se roztírá. Vůni necítím absolutně žádnou, což by mělo být spíše dobře pro miminkovskou pleť. Bára má pokožku po krému opravdu velmi dobře hydratovanou. Tělíčko jí mažu krémem 2krát denně, což je dostačující. Nezpůsobil jí ani žádné začervenání. Takže na tělíčko pro miminko je super. Na obličej mi ale pořád do zimního počasí přijde lepší HIPP do zimy a větru. Tudíž obličej Barče mažu HIPPem :-). Jak jsem psala, krém jsem koupila v Tetě v akci za 60,- jinak se jeho cena pohybuje okolo 120,-.



Za mě tedy kokosák je perfektní pro pokožku hlavičky a s Mixou na tělíčko určitě neprohloupíte :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat