pondělí 7. března 2016

Na štětce s da Vinci :-)

Před nástupem na mateřskou jsem si řekla, že si koupím štětce, co něco vydrží a nerozsypou se po roce. Znáte to, když přijdete do obchodu, něco sháníte a ačkoliv je to mimo vaše finanční možnosti, zamilujete se na první pohled? Pořád chodíte kolem a koukáte, jestli třeba "to něco" není ve slevě, akci nebo se třeba nestane nějaký zázrak a vyhrajete ve Sportce? Tak přesně takhle jsem to měla se Zoevou. Jen tedy jsem chvíli šetřila a nakonec si vysněné štětce koupila :-)!

No a protože koupit kvalitní štětce ještě neznamená, že vám vydrží, pokud se o ně nebudete dobře starat, tak i já jsem hledala čistící top produkt, až jsem ho našla - mýdlo na štětce da Vinci.

Balení mýdla je v praktickém kulatém kovovém boxu, tak akorát velké, aby se vám vešlo do dlaně:-). Voní po meduňce, mňam, mňam, mňam! Mýdlo je složeno z rostlinných olejů a je vhodné jak pro syntetické tak přírodní štětiny. Moje štětce od Zoevy mají bílé konce a samozřejmě, že když štětec dennodenně máchám v make-upu nebo v tvářence, tak bílý konec bílý nezůstane :-D, proto sem dávám názornou ukázku, že s mýdlem na štětce od da Vinci se vám povede koncům opětovně vrátit původní barvu :-). Štětce mýdlem čistím jednou týdně. Štětce namydlím mýdlem a pak je pod vodou ještě domydlím v dlani, opakuji asi třikrát, u štětce na make-up čtyřikrát, pak už z něj teče jen čirá voda :-). Mýdlo jsem koupila na www.parfums.cz za 179,- (množství 40g).




Cena je přijatelná, krásně kráááááásně voní, štětce opravdu čistí, takže jo, 
koupím si ho znovu! :-) 
D.

Žádné komentáře:

Okomentovat