čtvrtek 17. března 2016

Není Pamperska jako Pamperska

Když jsem měla v ruce fotku z 3D ultrazvuku, začala jsem nakupovat plenky. Věděla jsem, že nechci látkové a že budu kupovat jednorázové. Nad látkovými jsem ani nepřemýšlela. Sjela jsem recenze a podle těch vyšly nejlépe bílé Pampersky. Byla to tedy jasná volba, protože jsem pro své dítě chtěla to nejlepší. Pak se narodila Barunka a já jsem během těch následujících pěti měsíců musela plenky změnit. Vyzkoušela jsem dva druhy Pampersek vyráběných v různých zemích i plenky jiné značky. V tomhle článku se zaměřím na plenky Pampers, protože to byly pleny první volby, a protože mě mile i nemile překvapily :-).

Pampers Premium Care
Začínala jsem s těmito plenami, mají bílý obal a byly to ještě ty starší "nevylepšené". Od těch vylepšených se liší tím, že mají obsahovat inovované jemnější materiály a unikátní systém takzvaných magických absorpčních kanálků. No zkrátka by měly být příjemnější na dotyk, déle poskytnout miminku pohodlí a snést více než plenka neinovovaná. Jenže. Rozdíl poznáte na první pohled, přičichnutí i vyzkoušení. Starší verze těchto plenek je uvnitř bílá, hebká a není nijak cítit. Vyhovovalo mi, že má z přední strany žlutý proužek, který v případě, že miminko vykoná potřebu, zmodrá. Plenka ani po počůrání nijak nezapáchala, na tělíčku dobře seděla a neprotekla. Byla jsem s nimi nadmíru spokojená a nakoupila jsem do velikosti 3 balíky do zásoby. Pak ale plenky inovovaly a nová verze se s tou starou teda srovnávat nedá. Inovované plenky po rozbalení smrdí chemií a fakt nejdou "vyvětrat", plenka mi skoro pokaždé při počůrání protekla skrz na skrz a většinou mi ani nezmodral proužek indikující moč v plence :-(. Špatné je, že z obalu nepoznáte, která plenka je která. Objednávala jsem 3 balíky z www.feedo.cz a přišel mi jeden balík inovovaných plenek a jeden té staré verze. Byla jsem naštvaná sama na sebe, že jsem je objednala do zásoby a Barče jsem je na prdelku ani nechtěla dávat. No ale za ty prachy je fakt nevyhodíte. Takže jsem je spotřebovala, ale už jsem je nekoupila a nekoupím. Na dotyk jsou příjemné pleny neinovované s bílým vnitřkem, stejně tak i inovované s modrým vnitřkem.


inovovaná

inovovaná


inovovaná

neinovovaná


neinovovaná

neinovovaná




Pampers active baby-dry
Tyhle Pampersky mají zelený obal. Původně jsem opravdu chtěla zůstat jen u bílých, ale dostala jsem od známých 2 balení těchto plen. Když jsem rozbalila první balení, řekla jsem si, že je v životě nekoupím. Brutálně páchly chemií, po počůraní jsem cítila šílenou hořkost a okamžitě i moč. Plena protékala skrz a byla na povrchu vlhká. Chemický štiplavý zápach nešel vyvětrat a byl cítit i přes oblečení. No hrůza děs. Pak jsem načala druhé balení a ta plenka voněla. Krááááásně nasládle voněla. Úplně jsem si výskala. Plenka voněla i když byla počůraná, žádné pročůrání pleny neproběhlo ani nebyla vlhká na povrchu. Prostě perfektní. Nešlo mi do hlavy, proč takový rozdíl. Tak jsem vytáhla starý obal z odpadkového koše a hádanku jsem rozluštila. Páchnoucí pleny jsou vyráběné v Polsku, voňavé pleny v Maďarsku. Nechala jsem si přivézt ještě zelené Pampersky "MADE IN GERMANY" od taťky z Německa. Plena kvalitní. Nebyla pročůraná ani vlhká na povrchu, byla trochu cítit chemií, ale pokud jsem ji vyndala z igelitu, druhý den nebyla cítit ničím. Po počůrání bylo cítit, že je počůraná, ale nic dramatického. Oproti plenám vyráběným v Polsku nebe a dudy. Všechny 3 typy plenek jsou hebké na dotyk. U nás se prodávají ještě Ruské, fakt se bojím je koupit :-D, ale asi to risknu, ať máme srovnání :-).

Made in Hungary
Made in Hungary

Made in Germany

Made in Germany



No nevím, proč maďarské pleny voní, polské páchnou a německé nejsou cítit ničím. Složení mají pleny dle obalu stejné. Určitě jsem neměla smůlu na balení, protože jsem u kamarádky čichla k zelené polské Pampersce a páchla stejně. O tom, že mají pleny stejné složení, nepochybuji. O čem ale pochybuji, je stejná kvalita surovin k výrobě plenek. Snad jsem napsala všechno.

Takže bílé Pampers s bílým vnitřkem super a zelené maďarské taky super! :-) Jsem ponaučená. To že má něco stejný obal neznamená, že je uvnitř stejná kvalita, bohužel :-(.

Takže já už teď kupuji jen zelené Pampersky MADE IN HUNGARY. Oranžové Sleep and play jsem nezkoušela, ale brousím si na ně zuby a recenzi určitě přidám :-)!



2 komentáře:

  1. Také jsem dělala tento průzkum a nakonec jsem si objednávala pleny Pampers active fit, v čechách se vůbec neprodávají, takže jsem měla i jistotu, že budou německé nebo myslím francouzské. Kupovala jsem v nějaké super akci kdysi tady http://www.svetprodeti.cz/pampers-active-fit-3-midi-4-9kg-4-pack-160ks/. Bohužel ve velikosti 4 už neprodávali, tak jsem přešla na plenky mamia a jsou taky super, nejsou vůbec cítit, dobře sedí a jsou savé http://www.zbozi.de/Plenky-Mamia-vel-4-7-16-kg-d12.htm no a ještě navíc jsou levnější než většina plenek v čr. Takže fakt doporučuji zkusit ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamia mám v hledáčku a momentálně jsem nadšená z plen z Rossmanna, fakt pecka! Měkké, sávé, nepropustí, heboučké, prostě super ;-)

      Vymazat