sobota 12. března 2016

Prcka našeho prcka II. Rybilka a Bepella mast na zkoušku

Hodně maminek si chválí Rybilku. Tak jsem si řekla, že jí teda dám šanci. 

Měla jsem jednu schovanou už z doby, kdy jsem byla těhotná a začala jsem kupovat výbavičku. Když jsem jednou pořídila větší množství Pampersek, nabalili mi ji v obchodě k nákupu. Strčila jsem ji doma do šuplíku a tam ležela až do letošního února. Tahle Rybilka má na sobě nápis Neo a je oproti klasické Rybilce obohacena o Panthenol. Barču jsem Rybilkou mazala 3 dny. Co se účinků týče, tak je perfektní. Je hutná a přitom se dobře roztírá, po opruzeninách ani stopa. Co mi absolutně vyhovovalo je balení - v tubě, prostě super skladné a hygienické. Co mi absolutně nevyhovovalo a důvod, proč jsem ji používala jen ty 3 dny, je zápach. Já z ní prostě cítím rybinu. Cítila jsem to i přes plenu a nebyla jsem sama. A přes to se zkrátka nedokážu přenést. Kdyby voněla jako Sudocrem, tak je z Rybilky TOP produkt, ale bohužel :-(. Co se ceny týče, já mám 100ml balení a to se dá pořídit kolem 100,-.



Další produkt, který jsem měla možnost vyzkoušet je Bepella mast na opruzeniny. Na první dojem bych ji nazvala levnější Rybilkou v jiném obalu. Mast mi přišla konzistencí úplně stejná jako Rybilka, jen o něco více zapáchala po rybách. Bepella je taky balená v tubě a množství 100g vychází na 60,-. Vydržela jsem ji používat den a objevila jsem malou opruzeninu na zadečku. Takže Bepella za mě ne.



Jsem na tyhle pachy totálně vysazená, takže bohužel ani jeden z produktů doporučit nemůžu. Obě masti nezanechávají skvrny na oblečení, když se povedlo někde otřít mně nebo Barunce, šlo to vyprat bez problému. Rybilku jsem chtěla používat do vypotřebování, ale třetí den mi už i manžel řekl, ať to nepoužívám. Fakt se to nedalo čuchat :-(. Zvykla jsem si na voňavý Sudocrem a hned jsem se k němu vrátila! :-) Každopádně pokud někomu pach rybiny nevadí, RybilkaNeo je určitě účinná. Bepella u nás ale totálně propadla :-(. Takže 3krát hurá Bepanthenu a Sudocremu! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat