pondělí 28. března 2016

Vlhčené ubrousky Pampers, Johnson´s, Hipp, Tourjours

Nebudu to okecávat a rovnou vám napíšu, které ubrousky jsem vyzkoušela a jak jsem byla spokojená :-)

Pampers
Bílé Pampers sensitive tyhle ubrousky jsou nejsilnější ze všech, které jsem vyzkoušela. Jsou i nejvíc vlhčené. Na letní dny asi ideál, v zimě mi přišly až příliš. Necítím z nich žádnou vůni a Barču nedráždí. V balení je 56ks a kupovala jsem je v akci 4x56ks za 109,- což je super cena. Bez akce se pohybuje 4x56ks okolo 170,-.
Oranžové Pampers natural clean - na mě až moc tenké, nijak extra mi nevoní a vlhké jsou spíš méně. Barča po nich byla trochu začervenalá, tak je používám spíš na otírání přebalovací podložky a u mě v košíku už je znovu nenajdete. Kupovala jsem 4x64ks za 120,- a byly v akci.
Modré Pampers baby fresh s výtažkem z aloe vera voní hezky, ale Barunku dráždí, jsou spíš tenčí a vlhčené tak akorát. Tyhle ubrousky používám pro sebe a mám je dané v autě jako nouzovku. Balení je opět po 64ks a stály kolem 40,-. Tyhle ubrousky už nikdy nekoupím.








Johnson´s extra sensitive
Tak ty mi vyloženě nevoní. Barču nedráždí, ale jsou tenoulinké, vlhčené spíš méně a kupovala jsem 4x56ks za 120,-. Ty bych ale vyloženě nedoporučila. Oproti Pamperskám je ta kvalita vážně o dvě třídy níže.


Hipp
Modré Hipp sensitive ultra nevoní nijak a na můj vkus jsou málo vlhčené. Ubrousky nedráždí, jsou silné tak akorát a balení je po 52ks. Většinou se dají sehnat jako 4x52ks a cena kolem 139,- mi přijde příliš vysoká. Znovu už je nekoupím.
Růžové Hipp gentle caring krásně voní, vlhčené i silné jsou tak akorát. Barunku nedráždí. Jsou napuštěny jemným pleťovým mlékem s výtažkém z bio mandlí. V balení najdete 56ks. Kupovala jsem 2x56ks za 78,-. Za mě super :-).






Tourjours
Tohle je pecka. Ode mě by dostaly 5 hvězdiček z pěti :-). Seženete je v Lidlu. Máte na výběr ze 2 druhů - s aloe vera, ty voní a pak nějaké obyčejné bez parfemace. Já jsem vyzkoušela s aloe vera. Voní úžasně svěže, ubrousky jsou tak akorát silné, tak akorát vlhké, nedráždí a na rozdíl od ostatních je jich v balení 80ks. Nedávno jsem je chytla v akci za 24,90,- a pravidelně už budu kupovat jen tyto :-).



Kdyby Hipp nebyly tak drahé, tak jsou spolu s Lidlovskými Toujours rozhodně nejlepší. Mám nakoupenou zásobu Pampers sensitive z dřívějška, ale sahat teď budu hlavně po Tourjours z Lidlu a pokud budou růžové Hippácké za nějakou super cenu, tak je budu házet do košíku taky :-)!

Za každý další tip moc děkuji :-).
D.



6 komentářů:

  1. Vůbec nejsou špatné ani globusacke dětské ubrousky - velké balení a cena kolem 30,-Kc.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybychom měli Globus po ruce hned bych po nich šla, děkuju za tip! :) příležitostně je čapnu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem zase nakoupila ty obyčejné lídlovské ubrousky do zásoby ještě než se Terezka narodila a po roce je pořád mám, na zadeček jsem používala olejíček Medvídek a když se pokakala tak jsme ho myli rovnou pod vodou. Když vidím co všechno ty ubrousky dokáží umýt, nějak se mi příčí jejich používání, takže na řadu přichází až teď a to na mytí neustále špinavých rukou. Když jsem s tím Terezce utírala obličej tak měla trošku vyrážku, ale už se taky srovnala. Každopádně si skutečně nemyslím, že by se měli ubrousky používat doma. Když je nepoužíváme, tak není potřeba na zadek dávat ani krém. No a na cesty jsme pak měli ubrousky Bel a Nivea a ty jsou oboje super a doporučuju ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem zase nakoupila ty obyčejné lídlovské ubrousky do zásoby ještě než se Terezka narodila a po roce je pořád mám, na zadeček jsem používala olejíček Medvídek a když se pokakala tak jsme ho myli rovnou pod vodou. Když vidím co všechno ty ubrousky dokáží umýt, nějak se mi příčí jejich používání, takže na řadu přichází až teď a to na mytí neustále špinavých rukou. Když jsem s tím Terezce utírala obličej tak měla trošku vyrážku, ale už se taky srovnala. Každopádně si skutečně nemyslím, že by se měli ubrousky používat doma. Když je nepoužíváme, tak není potřeba na zadek dávat ani krém. No a na cesty jsme pak měli ubrousky Bel a Nivea a ty jsou oboje super a doporučuju ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za tip Bel a Niveu vyzkouším o a o tom Medvídkovi pořád uvažuju :-) slyšela jsem na něj hodně chvály :-)

      Vymazat
  5. Já jsem na obě děti používala Babylove ubrousky z DM drogerie.

    OdpovědětVymazat