úterý 22. března 2016

Prcka našeho prcka III. Weleda a Hipp

Weledu jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Psali jste mi o ní, jak jste s ní spokojené a já jsem po ní pořád jedním okem šilhala. Pak jsem dostala kupon s 15% slevou do DM a tak jsem ji nakonec koupila :-). No a zanedlouho potom mi přišel kupon s 10% slevou do drogérie Rossmann a šla jsem si ještě pro Hipp :-)!

Weleda měsíčkový kojenecký krém proti opruzeninám
Na první pohled mě zarazilo, že má kovový obal a šroubovací víčko. Já bych uvítala raději víčko vyklápěcí a obal plastový, ale budiž s tím se dá žít :-). Krém se dobře roztírá, není ani příliš hutný, ani příliš tekutý, prostě tak akorát. Voní po měsíčku lékařském. Někomu vůně může vadit, někomu ne. Mě neurazí ani nenadchne. Krém je přírodního složení v bio kvalitě bez ropy, barviv, parfemace a syntetických konzervantů. Za to má obrovské plus. Ale co je nejdůležitější - funguje. Neobjevila se Barunce žádná opruzenina ani začervenání. Dokonce opruzeninku, která se nám udělala ještě před používáním krému ihned vyléčil. Krém je bílé barvy a z oblečení jde bez obtíží vyprat. Důvod, proč jsem váhala s nákupem krému byla cena 199,- za 75ml, která ale odpovídá kvalitě. Po měsíčním používání zbývá pořád polovina krému v tubě :-).



HIPP Pečující krém proti opruzeninám
Zase voní :-), jako snad vše od Hippu. Tohle Hipp umí, krásně navonět :-). Konzistence krému je tak akorát, stejně jako u Weledy. Na tenhle krém jsem neslyšela moc pozitivních reakcí. Ale já s nimi musím nesouhlasit. Barča po něm neměla žádné začervenání a neoprudila se. Hodně maminek říká, že jejich děti "štípe" na pokožce. Zkoumala jsem schválně složení a ve srovnání s jinými krémy nevidím důvod, proč by měl štípat. Krém obsahuje přírodní lanolin a zinek, panthenol, bio mandlový a lněný olej. Navíc je tedy lehce parfémovaný bez parfémů, které mohou vést k alergiím (to je snad jediný důvod, proč by mohl některé děti štípat). Každopádně nevšimla jsem si, že by Baru plakala, protože by ji štípal a jako prevence proti opruzeninám je prostě dobrý :-). Co se týče již vzniklých opruzenin, tam už bych volila spíše předchozí variantu - Weledu. Krém má opět bílou barvu a jde z oblečení dobře vyprat:-). A za cenu cca 100,- koupíte 100ml v plastové tubičce s vyklápěcím víčkem.





Verdikt? Jako prevence jsou oba krémy super, ačkoliv právě kvůli obsahu zinku by obě masti měly léčit již vzniklé opruzeniny. Do boje proti již vzniklé opruzenině nasazuji Weledu, proti té nemají opruzeniny žádnou šanci :-).Weleda by mohla mít plastový obal a vyklápěcí víčko a co si budeme povídat, mohla by být levnější. Každopádně se za mě z Weledy stal TOP produkt na opruzeniny :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat