středa 9. března 2016

Skořicové Topvet hubnutí

Bohužel jsem jedna z těch, na které těhotenství zanechalo své stopy. Za těch devět měsíců jsem nabrala na váze 30 kg a jistě si umíte představit, co vám to udělá s postavou. Všichni mi říkali "prosímtě, kojením to shodíš, neboj". No jenomže ono to u mě prostě nefunguje. Dolů jsem dostala jen necelou polovinu a zasekla jsem se na 68kg. A to při mé výšce 165cm je prostě hodně. Spousta lidí si klepe na čelo, co blbnu. Ale ono je to hodně o pocitu a když se necítíte, tak vám to stejně nikdo nevysvětlí a měnit celý šatník taky není zrovna žádoucí, stačí že ho každou chvíli obnovuji Barunce :-D.

Takže jsem se pustila do boje...

Začala jsem s přípravkem na celulitidu od firmy Topvet a trochou pohybu. Samozřejmě nepočítám lítání s kočárkem, sbírání dudlíků ze země asi tak stokrát za den s Barunkou v ruce, houpání a chování na rukou mé téměř šestikilové holčičky před spaním ráno, dopoledne, odpoledne a večer a tak dále a tak dále...a výsledek? 

Dva měsíce a tři kila dole

Vždycky se totálně nakrknu, když na těch slavných stránkách plných proměn vidím, jak  někdo zhubne za 2 měsíce 10 kilo! Samozřejmě s radikální změnou jídelníčku, což pro mě s kojením není slučitelné, bohužel. Nadávám a říkám si, že to nemá cenu a rvu na sebe každé ráno elastické legíny, protože ty se vždycky natáhnou do té správné velikosti a nezaseknou se v půlce stehen. Ale já se na těch svých 50kg zase dostanu! Určitě! :-) A co mi tedy v boji pomáhá?

Už jsem několikrát slyšela a četla chválu na hřejivý skořicový masážní gel proti celulitidě až jsem jednou šla do Tety a hodila ho do košíku 250ml za cca 89,-. Cokoliv skořicového absolutně zbožňuju, takže když jsem balení otevřela, asi celou minutu jsem se zhluboka nadechovala :-). Gel je vhodný i pro kojící ženy, takže hurá na to! :-) Mazat se má na místa s výskytem příznaků celulitidy. Skořicová silice má způsobovat lokální prohřátí pokožky, rozšíření cév a tím odbourávání tuků v kůži. Asi 5-10 minut po masáži se doporučuje určené partie těla procvičit, čímž se má násobit účinek skořicové silice a tím urychlit odbourávání tuků. 



Je to opravdu gel, takže gelové konzistence, je zbarvený do červena, ale oblečení mi nezabarvil. Mažu ho hlavně na stehna a hýždě. Dobře se vstřebává, zprvu na pokožce zachladí, ale během minutky začne pálit a intenzivně hřát. Nejdřív jsem si říkala, že to není vyloženě nepříjemné, na druhé namazání už mi to bylo až příjemné. Pokud namažu gel před cvičením, tak při zátěži hřeje dvojnásobně. Mažu se dvakrát denně a používám ho 2 měsíce. Na mazání stehen a hýždí stačí opravdu jen malé množství.



Co mi nevyhovuje je, že gel pod oblečením trochu lepí, ale není to žádné drama. Za ty 2 měsíce jsem vypozorovala, že pokud necvičím, tak gel nemá žádný účinek.

Takže závěr? :-)

Nečekejte žádný zázrak, pokud nepřidáte pohyb, centimetry ani váha ubývat nebudou. Jako podpůrný prostředek v kombinaci s cvičením bych ho ale rozhodně nezatracovala :-).

D.

Žádné komentáře:

Okomentovat