neděle 24. ledna 2016

Bambucké máslo čili stop striím!

V těhotenství jsem trpěla šílenými nevolnostmi. Nevolnosti se znásobily, jakmile jsem byla delší dobu bez jídla. Delší dobou mám na mysli hodinu, někdy i méně. Takže jsem zákonitě musela narůst do obřích rozměrů. A vážně jsem se hodně bála strií.

Bříško na mě bylo vidět už na začátku 3.měsíce těhotenství a zvětšovalo se opravdu velmi rychle a díky stupňující se žravosti jsem v pátém měsíci vypadala, že každou chvíli rodím.

Na strie jsem používala zprvu olejíček od Baley s vůní kokosu. Ten mi ale na kůži nevydržel a dostatečně ji nepromastil. Musela jsem se mazat i 10krát denně. Jediné co bylo výhodou olejíčku byla nádherná vůně. Druhou výhodou byla cena. Olejíček stál kolem 70,-.



Olejíčkem jsem se mazala do 7.měsíce. Pak jsem vyhrála testování Bio bambucká másla od firmy Aromatica. Když jsem je otevřela, jásala jsem radostí. Po prvních pár dnech jsem se na nich stala závislá. Přišla mi 3 balení - levandule, rakytník s pomerančem a bez parfemace. Nejvíc ze všech jsem si oblíbila levandulové a to jsem také používala nejhojněji. Máslo bez parfemace používá manžel a občas s ním máznu i Barču :-). Másla se ihned po aplikaci krásně vstřebávají. Mazala jsem se 2krát denně a i když jsem se ve sprše pořádně umyla sprchovým gelem, stejně jsem měla pokožku krásně hydratovanou a vláčnou. Nepřeháním, pokožka je opravdu i po celém dni dokonale vláčná :-). Tato másla mají balení jako tuhý deodorant, stejně se i vysouvají a mají šroubovací víčko. Balení s obsahem 75ml mi vůbec neubývalo, takže ačkoliv jsem již tři měsíce po porodu, pořád ještě mnou nejvíce používané levandulové mám a používám ho. Kromě natírání na bříško se mi máslo ještě osvědčilo na chodila. Po ošetření pemzou je vždy namažu a mám je krásně hebká. Je mi sympatické, že je máslo české výroby. Cena se pohybuje okolo 150,- ale vydrží mi mnohem déle než 2 olejíčky od Baley, o efektu nemluvě :-).



Jsem stoprocentně přesvědčená, že právě díky bambuckému máslu se mi v těhotenství neudělala na bříšku jediná strie a to i přes to, že jsem nabyla do gigantických rozměrů :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat