úterý 12. ledna 2016

Hipp Hipp Hurá

Ještě v těhotenství jsem začala nakupovat dětskou kosmetiku. Samozřejmě jsem si vyslechla rady kamarádek, co používají ony, ale jsem typ člověka, co má vlastní hlavu a musí si důkladně pročíst, co jednotlivá kosmetika slibuje na svých stránkách. Po očku zkontroluju recenze a diskuzní fóra, ale není to pro mě hlavní měřítko spokojenosti. Pak teprve něco koupím, zkusím a dám na vlastní úsudek. Nejvíc zmínek jsem našla o značkách Johnson & Johnson, Weleda, Bioderma, Sebamed, Mixa, Nivea a Hipp. Značek, které vyrábí dětskou kosmetiku je přehršel, ale tyto  jsou řekla bych nejprofláklejší.


Rozhodla jsem se pro kosmetiku Hipp. Ne dle recenzí, ne dle doporučení kamarádek, ale dle toho, co jsem vyčetla na jejich stránkách. Jednak mi byly Hippácké stránky nejsympatičtější (jasně, na čemž zas až tolik nezáleží) a hlavně píšou, že společnost Hipp nepoužívá žádné látky, u kterých by byla jakákoli možnost, že způsobí alergickou reakci. Měla jsem radost, když jsem v porodnici zjistila, že používají také a pouze Hipp.

Co tedy s Barunkou používáme a jak jsme spokojené? :-)

Hipp Sprchový gel 400ml - Používali jsme ho v porodnici všichni a já jsem si ho tam zamilovala. Krásně svěže voní, nedráždí pokožku, skvěle pění. Používáme ho opravdu od narození. Dostala jsem od ségry pravou mořskou houbu, vždy gel na houbu nakápnu a napěním, namydlíme a opláchneme. Na webu Hipp píšou, že není třeba tělíčko oplachovat po použití přípravku čistou vodou. Na závěr čistou vodou neoplachujeme a žádný problém jsme neměly ;-). Kupovala jsem v Tescu za 160,-.




Hipp Pleťové mléko 350ml - Pleťové mléko je takové lehčí konzistence. Je třeba chvíli počkat, než se vstřebá. Na miminkovskou pokožku spíš upředňostňuji olejíček, takže pleťové mléko šlo trochu stranou. Používám ho zřídka během dne, když potřebuju Barunku někde namazat při převlékání nebo přebalování. Voní opět krásně voní. Řekla bych, že všechny Hipp přípravky voní téměř totožně. Vůně není přehnaná ani násilná, prostě ideální pro mimčo :-). Kupovala jsem na www.feedo.cz a stál kolem 90,-.



Hipp Pleťový olej 200ml - Miluju ho a používám po každém koupání. Opravdu promaže a rychle se vstřebává. Narozdíl od pleťového mléka mám pocit, že nestudí. Olejíček na Barunku vyloženě nalévám. Používáme od příjezdu z porodnice a již máme druhé balení. Olejíčkem po koupání Barunce mažu obličejíček, celé tělíčko i plenkovou oblast. Kupovala jsem v Tescu cca za 115,- ale v akci se dá sehnat kolem 80,-.



Hipp Balzám vítr a zima 30ml - Používá se na obličej ručičky a ty části těla, které by měly přijít do styku se zimou. Krém je hutný a přesto se krásně roztírá. Na ochranu pleti ideální, opět používáme od narození a téměř neubyl. A zase mu nechybí ta krásná typická Hippácká vůně. Sehnala jsem ho v Tescu v akci za 50,-, jinak stojí kolem 100,-.




Hipp Šampón 200ml - Já se přiznám, že jsem ho ještě nepoužila. Vůně typicky Hippácká, ale protože ještě nemáme skoro žádné vlásky, není zatím potřeba. Byla to trochu unáhlená koupě, ale hodit se bude :-). Kupovala jsem v Tescu za cca 100,-.

 


Za mě je Hipp opravdu jednička a jen a jen ho doporučuji :-)!

Používáte také Hipp nebo jste spokojené s jinou dětskou kosmetikou?

Žádné komentáře:

Okomentovat