pondělí 18. ledna 2016

Prcka našeho prcka

Každou chvíli vidím někde názvy přípravků na opruzeniny. Zpravidla když objednávám na internetu Pampersky. Opravdu hodně objednávám pleny na internetu, jsou levnější než v obchodech, ačkoliv poslední dobou jsem zklamaná, protože mé oblíbené zlaté Pampers Premium Care jsou vyráběny v Polsku a je to katastrofa! To je ale samo o sobě téma na další samostatný článek :-). 






 První přípravek na opruzeniny jsem dostala v porodnici. Zůstal mi až domů a byla jím Lenienská mast. Připravuje se v lékárně a tak jej spotřebitel získá v kelímku. Opravdu krásně voní, ale je to
mast spíše na promazání pokožky než na opruzeniny. Takže po týdnu používání jsme se opruzeninám bohužel nevyhly. Určitě je skvělý na suchá místa na kůži, ale na opruzeniny prostě ne.










V porodnici a u gynekologa jsem dostala vzorečky přípravků na opruzeniny a sáhla jsem po minibalení Sudocremu. Balení je stejně jako Lenienská mast prodáváno v kelímku. Sudocrem je na první dojem tužší konzistence, ale po pár sáhnutí do kelímku zjistíte, že je sice maličko hutnější, ale dobře se roztírá a je opravdu účinný. Vůně mi trochu připomíná levanduli. Bohužel i u Sudocremu se mi asi 2krát stalo, že se Barunka trochu oprudila, ale bylo to mojí chybou, protože jsem jí dostatečně nenamazala všechny záhyby. A to nám pak nepomůže ani svěcená voda :-/. Sudocrem se mi vyplatil kupovat na www.feedo.cz, kde 400g balení vychází na 319,-. Tohle balení používáme třetí měsíc a máme vypotřebovanou cca polovinu. Kelímek od vzorečku jsem si schovala, doplňuji do  něj Sudocrem a beru si ho na cesty. Čtyřsetgramový kelímek na cestování praktický vážně není ;-).



Sudocrem používám jako prevenci proti opruzeninám. Když už se Barča ale opravdu oprudila, namazala jsem ji Bepanthenem extra mastí silnou vrstvou přes noc a do rána byly opruzeniny pryč :-). Z Bepanthenu žádnou vůni necítím. Je takové krémové konzistence a dobře se roztírá. Narozdíl od předešlých dvou přípravků je dodáván v tubě, což je určitě hygieničtější. Bohužel obrovskou nevýhodou přípravku je určitě cena a proto ho používám výjimečně. Kupovala jsem v lékárně 30g vyjde na 159,-. Bepanthen se mi ještě osvědčil při podráždění bradavek při kojení a stačí ho opravdu trošku. Takže jeden se doma vždycky hodí :-).





Znáte něco lepšího? Pokud ano, děkujeme za tip v komentářích :-)




12 komentářů:

  1. Weleda. Weleda. A ještě jednou Weleda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Weleda na opruzeniny? Co přesně? :-)

      Vymazat
    2. Dělají přímo kojenecký krém na opruzeniny. Používám od návratu z porodnice každý den a nikdy opruzená nebyla(naší kočce je 18 m). Je to krásně hustý krém. A i ostatní produkty pro kojence i batolata můžu jen doporučit.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Tak to musíme zkusit ovšem ;-)

      Vymazat
  2. Ja střídám Bepanthen s Weledou. V porodnici jsme mazaly Rybilkou a také nebyl žádný problém. U prvních dvou je cena trošku vyšší, ale stačí dát trochu a krásně se všude rozmažou. Teď mají Bepanthen ( ne extra care) v Benu lékárně v akci.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud malá trpí častěji opruzeninami, uvažovala bych o změně vlhčených ubrousků.
    Náš malý nesnese Pampers. Používám ubrousky Nivea + Rybilku a od opruzenin máme klid :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že ne :-). Stalo se mi to jen ze začátku, když jsem řádně nepromazávala zadeček až dozadu, pak jsem na to přišla, mažu důkladně a je to OK ;-) a používáme ubrousky bílé Pampers sensitive, za nás nejlepší :-). Taky jsem jich už vyzkoušela :-D. Ale děkujeme za radu :-) :-)!!!

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý podvečer všem. :-)
    Občas se stane, že se opruzenina objeví, např. teď našeho maloška potrápil průjem. V takových situacích nás vždy zachrání Vitela se zinkem. Namažu na noc a ráno není po trápení ani stopy. Je trochu dražší, ale jako první pomoc ji mám vždy v lékarničce. ;-)

    OdpovědětVymazat