pátek 15. prosince 2017

Remington žehlička Air Plates

Sháníte žehličku na žehlení do rovna i na vlny? :-) Já jsem sháněla, ale chtěla jsem Remingtonovskou. Víte, že Remington miluji. Je to moje srdcovka, na výrobky je spolehnutí, vydrží kupu let a tak bych značku mohla vychvalovat až do nebes do nekonečna :-). Jo věřím, že třeba existuje výrobek, se kterým bych se "nekama", ale ještě jsem na něj nenarazila :-). Mám doma od Remingtonu žehličku, kterou miluju, ale dělají se s ní špatně vlny. Tudíž pokud někam cestuji a toužila bych po tom si tam udělat lokny jako ze žurnálu, musela bych s sebou brát i kulmu. A dva stylery na vlasy se mi táhnout většinou nechce :-/. Ale! Konečně mám tu, která zvládne obojí :-)! Pojďte mrknout...




ŽEHLIČKA S POHYBLIVÝMI PLOCHAMI

Jako první žehlička na světě se může chlubit pohyblivými plochami. Co si pod tím představit? :-) Žehlící plochy jsou v žehličce zavěšené a díky tomu plochy poskytují maximální kontakt a žehlení či tvoření vln je ještě efektivnější.



COOL TOUCH

Technologie s tímto názvem slibuje, že můžete žehličku uchopit za vnější část žehlících ploch a nepopálíte si prsty :-). Teplo totiž odchází prostorem mezi zavěšenými žehlicími plochami a vnější částí žehlících ploch. Takže se žehlička lépe drží a snadněji se s ní manipuluje bez obav, že někam sáhnete a ucuknete (to se mi stává spíše u kulem :-D). Keramické žehlící plochy s titanem navíc přináší až 2krát hladší skluz.




TEPLOTNÍ STUPNĚ JEDNODUŠE

Na žehličce můžete navolit až 5 teplotních stupňů a to velmi jednoduše. Stejným tlačítkem, kterým žehličku zapnete nebo vypnete, navolíte stisknutím i teplotní stupeň dle přání od 150 do 230°C :-). Žehlička je následně zahřátá během 15sekund.




ZÁMEK I BEZPEČNOSTNÍ VYPNUTÍ

Žehličku můžete manuálně uzamknout a žehlící plochy díky tomu zůstanou přitisknuté k sobě a nepoškodí se. Pokud byste ji náhodou zapomněli doma zapnutou, nemusíte se bát, že poběží až do vašeho návratu. Je vybavena funkcí automatického bezpečnostního vypnutí a do hodiny se sama vypne :-).



OCHRANNÝ NÁVLEK NA CESTOVÁNÍ

Balení sice neobsahuje cesovní pouzdro, ale gumový ochranný návlek na cestování, což za mě bohatě stačí :-).


CO SI O ŽEHLIČCE MYSLÍM JÁ?

Kromě jiného se mi moc líbí krásný bílý design žehličky i to, že je skladná a úzká. To je pecka. Co se žehlení týče, nemusím pramen přežehlovat několikrát, ale stačí to opravdu jen jednou :-). Vlasy netahá, ale krásně po nich klouže. S žehličkou se opravdu skvěle manipuluje a je lehoučká. Kabel je dostatečně dlouhý a ovládání jednoduché bez nějakých složitostí. Krásně mi padla do ruky a sžila jsem se s ní okamžitě :-). Byla to láska na první vyzkoušení :-). Jakou žehličku máte doma Vy? Co říkáte na Air Plates?

A jedna vlna vlnitá :-)





Děkuji zastoupení firmy Remington za možnost testování výrobku. Tento produkt značky Remington mi byl věnován na vyzkoušení společností Spectrum Brands.
Žehličku lze zakoupit zde: https://www.alza.cz/s7412-e51-air-plates-straightener-d4789903.htm?o=1

Žádné komentáře:

Okomentovat