čtvrtek 28. prosince 2017

Prosincový Brandnooz box

Těsně před Vánocemi ještě stihnul dorazit prosincový Brandnooz box. Já jsem byla opět spokojená, Brandnooz box mi zkrátka vyhovuje, jsou tam věci, které mám ráda a vždy jich tam je dost :-). Tentokrát nás doma potěšil i přiložený časopis :-).

Časopis Čtyřlístek a Pexeso Elfko

Barča happy jak dva grepy a já taky, že tam nebyla Chvilka pro Tebe :-D. Pexeso sice ještě nevužijeme, ale jednou za něj budu vděčná :-).



Hellmann´s tatarská omáčka light

Tatarka je teď v Brandnooz boxu celkem často, ale mně to nevadí. Sice jsem ji neotevřela, ale hodit se bude :-). Tohle je navíc odlehčená verze se sníženým obsahem tuku (35%).
Cena 32,90,- / 250ml



Birell Bezový květ s tymiánem a citrónem, Birell Zelený čaj s jasmínem a bergamotem

A tohle byla velká paráda! Nejdřív jsem se na ty příchutě moc netvářila, ale pak mi plechovku bral Joza pořád z ruky a bylo to tak dobrý, až v ní nic nezbylo. Vynikající!!! Mňam mňam mňam!
Cena 19,90 / 400ml



Lagris čočka beluga

Černá čočka, její zrna připomínající kaviár se před vařením nemusí namáčet a po uvaření si uchovají svůj tvar. Je bezlepková, má nízký glykemický index a obsahuje vysoké množstvíl bílkovin, vlákniny, antioxidantů, vitaminů skupiny B a minerály. Takhle je popsaná v popisku. Já ji dám do salátu a fakt se na ni těším, čočku jsme totiž docela dlouho neměli a to ji máme rádi :-).
Cena 32,90,- / 250g


Kotlíkové brambůrky hořčicové

Když jsem viděla "hořčicové", tak se mi zkroutila pusa, ale byly výborné. Vytáhla jsem je, když jsem tady měla ségru s přítelem, protože jsem bála, že nebudou nic moc, ale zaprášilo se po nich :-). Takže za mě ano! :-)
Cena: 24,90,- / 120g


Rama s olejem z vlašských ořechů

Bez laktózy vhodná pro vegany. S chutí oříšků. Na chleba se sýrem je výborná! My sice jíme víc klasické máslo, ale Ramu samozřejmě nevyhodíme :-).
Cena: 46,90,- / 225g


Elfko dětské okurky

Chtěla jsem je šoupnout do bramborového salátu, ale Joza se o ně postaral dříve :-D. Maličké, křupavé, dobroučké :-).
49,90,- / 370ml


7Days Pizzeti Sýr, rajče, olivy

Já jsem je snědla na posezení, Joza ofrňoval :-). Ale to je dobře, alespoň zbylo íc na mě :-D!
Cena: 27,90,- / 80g


Staropramen extra chmelená 12

Chmelené pěti dávkami chmele. Vzhledem k mému požehnanému stavu tento chmelený lahodný nápoj ráda přenechám sému choti :-D. 
Cena: 138,- / multipack 8x0,5l



Takže za mě dobrý :-). Jak říkám, Brandnooz box je pro mě jako stvořený :-).

Předplatné lze objednat na www.brandnooz.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat