úterý 12. prosince 2017

Albi kouzelná tužka a kouzelné čtení

Jeden tip na naprosto geniální dárek pro naše nejmenší lásky :-). Když mi přišla tužka s knihou od Albi, ještě jsem netušila, jaký úspěch bude mít. Moje dvouletá Baru je z nich tolik nadšená a zabaví se na opravdu dlouhou dobu. Genialita tohoto setu navíc spočívá v tom, že je to nekonečný dárek. Knih kouzelného čtení totiž je mnoho a stále přibývají nové a nové :-)!



Co je tedy ta kouzelná tužka? 

Vypadá jako tužka, ale nepíše :-). Namísto toho mluví. Mluví, zpívá, vypráví, podle toho, co zrovna navolíte či navolí vaše nejdražší ratolest :-). Tužku lze dobíjet přes nabíječku a knihy nahrávat přes USB kabel. Můžete na ni nahrát i vlastní soubory, regulovat hlasitost či ji napojit na sluchátka. Navíc se po nějaké době neaktivity tužka vypne, nedochází tudíž ke zbytečnému vybíjení :-).


O perníkové chaloupce

Protože máme doma dvouleťáka, volila jsem set s knihou O perníkové chaloupce. Kniha má krásné ilustrace. Vypráví jak pohádku, tak vydává zvuky zvířat a prostředí a nebo má i namluvené postavičky z knihy. Kniha obsahuje i kvízové otázky, kterým Barunka perfektně rozumí :-). Dost jsem se bála, protože tužka je určena dětem od 3 let, ale Baru vše chápe opravdu perfektně, není to pro ni tedy jen pasivní záležitost :-).





Upřímně se vám přiznám, že jsem si tužkou nebyla vůbec jistá. Sice jsem slyšela, že je oblíbená, ale nebyla jsem přesvědčená o tom, že je to pro Baru to pravé ořechové. No tak teď ji nepustí z ruky :-D. K svátku dostala ještě zpívánky a Ježíšek jí přinese Svět zvířat. Jak říkám, je to nekonečný dárek a baví nás celou rodinu :-). Zalíbení v ní najdou i starší děti, pro které může být učení zábavou díky vydaným Slovníkům nebo třeba knihám o Lidském těle či Dějinách apod. :-). Můžu vám ji tedy s klidným svědomím doporučit :-).

Vaše Domi :-)

Tužku zakoupíte na eshopu Albi zde : https://eshop.albi.cz/kouzelne-cteni/

Žádné komentáře:

Okomentovat