neděle 10. prosince 2017

Recenze stolního mixéru Russell Hobbs Easy Prep

Věc do domácnosti, kterou jsem už vážně potřebovala. Mixér! Jako víte co, mám doma klasický ruční mixér nebo smoothie maker, ale klasický velký mixér vám to zkrátka nenahradí. Na omáčku jedině stolní mixér :-).



Jdeme tedy na něj :-)!

1) Na to, že se jedná o stolní mixér, je SUPER SKLADNÝ :-)! Jednoduše sundáte skleněnou nádobu, otočíte ji a nandáte na spodní díl mixéru.


2) KAPACITA skleněné nádoby je 1,7l což je dle mě pro rodinné potřeby maximálně dostačující :-)



3) Mixér má ODNÍMATELNÉ čepele pro snadné čištění.

4) Oceňuji i praktická POGUMOVANÁ TLAČÍTKA se 2 RYCHLOSTNÍMI STUPNI a JEDNÍM PULZNÍM. Díky pogumování se nemusíte bát, že když vycvrndáte omáčku, tak se tlačítka poškodí :-).



5) A nesmím zapomenout na PŘÍSAVKY spodní strany přístroje, díky kterým se mixér z podložky ani nehne.



Vážně jsem přemýšlela nad nějakou nevýhodou a napadlo mě snad jen, že hmotnost mixéru je kvůli skleněné nádobě poněkud vyšší. Jenže pro mě je skleněná nádoba opět výhodou, poněvadž sklo je extra silné a já do ní tudíž smím dát suroviny ještě horké.

Jako první jsem v mixéru dokončila svíčkovou (ano bylo to večer , byla jsem utahaná jako kotě, ale očividně spokojená s výsledkem :-D)



a dopadla takto :



Jak já říkám, na mně je vždy vidět, když jsem z něčeho nadšená či ne. Z mixéru nadšená jsem. Pracuje jak má, je praktický, rychlý a výkonný. Je pravdou, že výrobky Russell Hobbs jsou u nás čím dál oblíbenější a už jsem jich pár nakoupila i rodinným příslušníkům, kteří si je vyloženě vyžádali. Nejvíce asi vede již zmiňovaný Smoothie maker :-D.

Vaše Domi :-)

Děkuji českému zastoupení firmy Russell Hobbs za možnost testování výrobku :-). Tento produkt značky Russell Hobbs mi byl věnován na vyzkoušení společností Spectrum Brands.
Mixér spolu s ostatními produkty značky Russell Hobbs i kde je zakoupit naleznete zde: https://cz.russellhobbs.com/russell-hobbs-products/food-preparation/blenders/easyprep-jug-blender-22990-56


Žádné komentáře:

Okomentovat