středa 13. prosince 2017

Brandnooz box v listopadu

Pravidelná dávka Brandnooz boxu mi dorazila i v listopadu. Nemůžu si pomoct, ale byl perfektní. Opět. Pokud nemáte ještě dárek pod stromeček a nevíte si rady, můžete popřemýšlet o předplatném :-). Skvělé je, že chodí pravidelně každý měsíc a vždy je na co se těšit:-).

V listopadovém boxu bylo:

Bohemia solené

Už víte, že tyhle věci já můžu. Nejsem žádná BIOmatka, takže mě brambůrky v boxu vždy potěší :-)
Cena 22,90,- / 77g

,

Bohemia Kotlíkové Jarní cibulka a smetana

Jsem ráda, že jsem v boxu měla právě tuto příchuť. Brambůrky jsou k dostání ještě s příchutěmi Sůl s rozmarýnem nebo Sladké chilli a červená paprika. Jarní cibulka byla vynikající a brambůrky byly na opravdu silné plátky :-). Mňam!
Cena 24,90,- / 50g



Amylon Puding pro děti vanilkový 

Puding s extraktem z pravého vanilkového lusku zcela bez lepku. Ještě jsme ho nezkoušeli, ale do Vánoc určitě padne :-). Baru je pudinková, takže určitě nepřijde vniveč :-).
Cena 11,- / 40g



Sušenky Chipicao Biscuit Angry Birds

Sušenky s kakaovou náplní. Navíc každé balení obsahuje unikatní sběratelskou kolekci s populárními Andry birds. Sušenky byly dobré, Baru slízala náplň a nechala nám suché sušenky :-D.
Cena 15,- / 50g



Ovocňák jablko jahoda

Bez konzervantů, sladidel, chemie a zahušťovadel. Vyrábí se z ovoce a zeleniny od pěstitelů z Čech a Slovenska. Zmizel rychlostí blesku :-).
Cena 21,90,- / 120g



Magnesia Extra

Klasickou "Magnézku" asi známe všichni. Tak tahle je silně mineralizovaná a přitom s nízkým obsahem sodíku. Obsahuje dvojnásobné množství hořčíku proti klasické "magnézce". A je nesmírně chutná :-)!
Cena 34,90,- / 0,7l


Mlýnský pramen

Tradice stáčení mlýnského pramene je po 16 letech obnovena. Jedná se o velmi silně mineralizovanou vodu bohatou na fluoridy a kyselinu křemičitou. Jozovi nechutnala, Baru přičichla a řekla tfuj a já ji vypila skoro na ex :-D. Mně tyhle prameny chutnají :-). Je mírně slaná, ale za mě dobrý :-).
Cena 34,90,- / 0,7l


Hamé ovocná náplň s kousky ovoce

Jsou k dostání v meruňkové a višňové variantě. Mají snížený obsah cukru a jsou speciálně vyvinuty pro to, aby se ani za vysokých teplot neroztékaly a nevytékaly z pečiva. Ještě jsem ji nezkoušela, mám spoustu rozdělaných marmelád, tak později :-).
Cena 44,90,- / 420g



Boneco majolka

Bez aromat , barviv a konzervantů. Období bramborového salátu se blíží mílovými kroky, takže padne za vlast :-D!
Cena 24,90,- / 220ml


Ady křen

A blíží se i období ovaru :-D. Já mám sice raději křen čerstvý, ale můj chlap si tenhle určitě rád dá :-). A do šunkových rolek na Silvestra bude taky výborný :-).



Tyčinka Chocoland Jsem Madam

Tyčinka s kokosem a rumovou příchutí v bílé čokoládě. Jo, slupla jsem je obě :-D. O tyčinky můžete soutěžit na www.chocoland.cz .
Cena 15,- / 100g


Takže? Super že? Já jsem nadšená. Brandnooz je prostě super! :-)


Předplatné lze objednat na www.brandnooz.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat