neděle 13. listopadu 2016

Přírodní pečující kosmetika na problematickou pleť - recenze DULCIA NATURAL a MYLO

Před nedávnem jsem ve videu říkala, že jsem navázala spolupráci s Míšou z eshopu www.krasnakazdyden.cz. Míša mi zaslala na testování 3 produkty dle mého výběru masku na obličej, mýdlo na obličej a pleťový krém. Vybrala jsem si produkty na problematickou pleť, protože mě poslední dobou trápily pupínky. Vypadala jsem jako PUBERŤÁK :-D. Takže jsem se rozhodla používat pouze tyto pečující produkty. Tak jdeme na to. Jak produkty obstály? :-)




Pleťová maska DULCIA NATURAL na problematickou pleť s výskytem akné

Když jsem ji prvně rozdělala, totálně mě dostalo, že je v SYPKÉ podobě :-D. No třeba jsem nenormální, ale překvapilo mě to :-D. Funguje to tak, že ji zředíte vodou, vytvoříte kašičku, nanesete na obličej, necháte působit cca 20 minut a smyjete. Masku používám dle doporučení 1-2krát týdně. Spíš dvakrát :-). Při koupeli, když mi ji Baru dopřeje :-D. Nechávám působit tak těch 20 minut. Maska obsahuje ........ Asi 5 minut po umytí, když obličej nenamažu krémem, cítím takové mírné pnutí. Ale to je můj problém asi u všech přípravků na problematickou pleť. Pleť je po masce vyhlazenější :-).
Složení: šťáva z aloe vera, hroznový olej, jahody, jádra z mandlových ořechů, marocký jíl, oxid zinku, jedlá soda, xantanový guma, kyselina kaprylová a undecylénová, silice eukalyptu, levandule lékařská, esenciální olej badiánový a oregánový




Mýdlo na obličej MYLO - SŮL NAD ZLATO

Nádherně voní. To tak nááááádherně VONÍÍÍÍ! Cítím z něj levanduli, tu vůni absolutně žeru! Miluju ho a určitě si objednám další. Musím přece vyzkoušet i jiné vůně :-D! Mýdlo používám dvakrát denně. Každé ráno a večer. Jemné pnutí po umytí se mi také nevyhne, ale není to nic nesnesitelného. Ihned po namazání obličeje krémem je po pnutí :-). U mýdla si dávám pozor na oči. Tím, že obsahuje himalájskou sůl, v očích pálí jako blázen.
Složení: himalájskou sůl, eukalyptus, levandule






Krém na obličej DULCIA NATURAL s aloe vera a hedvábím

Ten si také stoprocentně koupím znovu! Dokonalost tenhle krém, DOKONALOST! Hezky voní a mám po něm obličej jemňoučký jako dětskou prdýlku :-). Jediná věc, kterou bych na něm změnila je balení. Klasika, s pumpičkou by byl lepší :-). Ale vzhledem k tomu, že Míšin eshop celkem pravidelně sonduju, zjistila jsem, že krém má nové balení a hádejte co? No to balení má PUMPIČKU! Takže problém je vyřešen :-). Co se konzistence týče, na první dojem je krém hutnější, ale velmi dobře se roztírá a perfektně se vstřebává. Já ho fakt miluji. I vůně je příjemná, cítím z něj meduňku. Jsem na vůni meduňky ujetá :-D.
Složení: aloe vera, olej ze sladkých mandlí, hedvábí, makadamový olej, výtažek z citronu, extrakt z grapefruitových jader, esenciální oleje z citronu a cedrového dřeva







VÝSLEDNÝ EFEKT NA MŮJ OBLIČEJ?

Jedním slovem LEPŠÍ :-). Bohužel za něco můžou hormony, takže alabastrový ksichtík, který jsem měla během těhotenství a prvních 9 měsíců po porodu je pryč a sem tam se mi nějaký pupínek udělá. A na to nepomůže ani svěcená voda :-P. ALE faktem je, že díky změně kosmetiky se můj zjev puberťáka omezil na sem tam nějaký pupínek. A s tím a s dobrým korektorem už se dá žít :-). Verdikt tedy? Přírodní kosmetika je za mě bombastická a vřele ji doporučuji :-).


A teď se chci zeptat já vás, co vám pomáhá na sem tam nějakou tu nedokonalost na obličeji? 

Vaše Domi :-)

2 komentáře:

  1. S nedokonalosti na pleti si rozhodne nechci nikdy kazit den, maximalne omezim planovane schuzky :D :D :D Medunka mne navnadila, lepsi vune neni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já můžu i levanduli :-) vůbec ty přírodní produkty nádherně nenásilně voní :)

      Vymazat