úterý 6. září 2016

Smoothie maker - nová nezbytnost do domácnosti :-)

Poohlížela jsem se po smoothie makeru už asi 4 měsíce. Už už jsem si ho chtěla koupit, když mi byl na testování zaslán smoothie maker od anglické značky Russell Hobbs. Opravdu nesmírně mi vyhovuje a když bych dopředu věděla, jak moc ho budu používat, byla bych si ho pořídila už dáááávno. U nás je opravdu neustále na lince a každou chvíli v něm něco dělám. Pro malé děti je to ideál. I pro ty větší je to způsob, jak do těla dostat více vitaminů. A i pro nás mamky, je to rychlé a pohodlné. Díky tomu, že se zasytím ovocným smoothie a necpu do sebe čokotyčinky nebo sušenky mám i další 2 kila dole. Takže ještě 5 kilíček a jsem na své váze před těhotenstvím huráááááá. Určitě vás čeká ještě recenze v podobě článku, ale prozatím mám pro vás video rovnou i s tipem na recept.






Usměvavé úterý vám všem!!!

Vaše D.

Žádné komentáře:

Okomentovat