úterý 13. září 2016

Recenze smoothie makeru Aura Mix & Go značky Russell Hobbs aneb žiju zdravěji a ladím linii

Ve videu Testování smoothie makeru Russell Hobbs + recept na smoothie :-) jsem vám slibovala recenzi na Smoothie maker od značky Russell Hobbs. A protože své slovo držím, tak ji zde máte :-)!


Takže pěkně popořadě, mám tu hned několik kritérií na zhodnocení :


DESIGN
Co se vzhledu týče, tak za mě má mixér 10 bodů z 10. Vždy se řídím heslem v jednoduchosti je krása a zde tomu opravdu tak je. Černobílá kombinace se hodí do jakékoliv kuchyně a žádného přešperkování se nemusíte obávat.



VÝBAVA
V balení krom samotného přístroje najdete 2 nádoby na nápoje o objemu 600ml s cestovním uzávěrem a menší nádobku na sekání oříšků nebo třeba koření.


OVLÁDÁNÍ
Smoothie maker se ovládá velmi jednoduše. Nasadíte nádobku na mixér, nádobku pootočíte a jakmile se zacvakne, můžete se stisknutím tlačítka mixovat. Asi jediná nevýhoda smoothie makeru je, že musíte tlačítko po celou dobu držet a nemůžete tudíž od přístroje odejít. Zase na druhou stranu je fakt, že se jedná o tak krátkou chvíli, že není potřeba nikam odcházet :-).


SKLADOVÁNÍ
Mixér je opravdu skladný, tudíž se vám vejde téměř kamkoliv. Moc místa nevyžaduje, což je u smoothie makeru žádoucí. Svačit musíme často, tak ať se nám vejde i na malý kousek místa, když máme zrovna na kuchyňské lince rozdělanou práci.


ÚDRŽBA
Všechny nádobky můžete prohnat myčkou, takže údržba je velmi jednoduchá. Já bohužel ZATÍM myčku nevlastním, takže beru nádobky kartáčem, který používám na Barunčiny lahve :-).


VYCHYTÁVKA NA KONEC
Na spodní straně smoothie makeru najdete přísavky, takže po dobu mixování vám přístroj netancuje po kuchyňské lince. Super!!!


Jsem ze Smoothie makeru opravdu nadšená, díky němu do sebe dostanu daleko více vitamínů, cítím se celkově lépe, mám více energie a klesá mi váha, protože se místo čokotyčinek cpu ovocem. Takže ano. Je to výborný pomocník při dělání příkrmů, přesnídávek nebo ovocných nápojů :-). Kdybych byla věděla, jak moc ho budu využívat, pořídím si ho už dávno :-). Takže pokud nějaký přístroj tohoto typu hledáte, já ho vřele doporučuji :-).

Vaše D.


Děkuji zastoupení firmy Russell Hobbs za možnost testování.

2 komentáře:

  1. Děkuji moc za tento velice parádní a naprosto úžasný příspěvek! My si chtěli také tak trochu udělat tu naši kuchyni trochu jinčí a je to teda hrozný "vopruz", jak se tak říká:D Jediné, co na tom bylo asi nejpříjemnější bylo zařizování doplňků do kuchyně no... Mějte se hezky a přeju míň starostí...

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že ten Russell Hobbs je super a taky jsem nad ním přemýšlel. Bohužel ale došly peníze a já teď přemýšlím, kde je nejvýhodnější půjčka na OP, abych to mohl všechno tak nějak utáhnout. Bydlím sám v docela velkém domě, mám náklady na auto, na podnikání... Jako chápu, že mě žádná nechce, ale kdyby se někdo obětoval, rád se nechám vydržovat. :D

    OdpovědětVymazat