čtvrtek 14. července 2016

Prcka našeho prcka IV. - Babylove, Mixa, Linteo - hop nebo trop? :-)

A jsme zpět v dějišti pod plínou :-). Tentokrát tady mám 3 kousky. Ačkoliv jsem s Weledou nesmírně spokojená, tak 199,- je prostě dost. Vím, že je to kosmetika přírodní a platí se za kvalitu, ale ne každá mamka na to má. Tak jsem zkoušela další přípravky. Jeden z nich byl propadák, druhý "neurazí,nenadchne" a třetí byl objev roku u kterého už asi zůstanu :-). Tipnete si který byl který? :-)



Linteo krém na opruzeniny 75ml
Obsahuje BIO extrakt z měsíčku lékařského, přírodní včelí vosk, přírodní mandlový a meruňkový olej. Výrobek by měl být vhodný pro použití v těhotenství i po porodu s cílem sjednotit vůni matky a dítěte (mazat se tím tedy nikdy nebudu). Neobsahuje parabeny, minerální oleje ani alergenní parfém. Je to konzistencí taková šlehačka. Já mám ráda krémy na opruzeniny hutnější. Déle vydrží na prdelce a opravdu jako prevence na opruzeniny většinou fungují. Tenhle krém je Barunce vyloženě přivodil. Je opravdu spíš tekutější. Parfemace téměř žádná. Možná trochu načichnul drogérkou, ale nic extra bych řekla. Po druhém namazání byla opruzená  jako nikdy, úplně jsem si to vyčítala, že jsem ho koupila. Stál 20,- v akci v drogerii Rossmann. Tenhle krém patří do kategorie "UŽ NIKDY".



Mixa krém na citlivý zadeček 100ml
Obsahuje panthenol a glycerin pro regenaraci a hydrataci pokožky, pro zmírnění začervenání a podráždění dětského zadečku. Neobsahuje parabeny a alkohol. Taky není hutný tak, jak bych si představovala, ale jako prevence proti opruzeninám mi stačil. Je bez parfemace. Reakci Barča žádnou neměla a ani se neoprudila. Není špatný, ale znám i lepší, asi tak :-). Stál v akci cca 30,-  a zase v drogerii Rossmann.



Babylove ultra sensitive krém proti opruzeninám 100ml
Hutný a přesto se dobře roztírá. Bez parfemace. Nedráždí. Po začervenání a opruzeninách není ani stopy. Jednoznačně můj objev roku v přípravcích na opruzeniny :-). Obsahuje panthenol a pupalkový olej. Tomuto krému opravdu nemám co vytknout a asi už u něj zůstanu :-). Dle etikety ho doporučuje i německé sdružení alergiků a astmatiků. Je "za hubičku" a koupila jsem ho jak jinak než v DM drogerii za 40,- .



Také se vám stává, že najdete produkt, který když vyzkoušíte, pomyslíte si, že lepší už neseženete? :-)

Vaše D.

Žádné komentáře:

Okomentovat