úterý 19. července 2016

Moje základní výbava k Olympus Pen E-PL7

Můj Olympus 😊. Vím, že ho má spousta blogerek nebo youtuberek a je mi to jedno. Kvůli tomu jsem si ho nepořizovala. Samozřejmě je to designovka. Ale je vážně nadupaný, dokonalý a když ho jednou vyzkoušíte, z ruky už ho těžko dáte. Šetřila jsem na něj hoooooodně dlouho a té koupě nelituji, koupila bych si ho zase a zase a zase! Je to moje srdcovka ❤️


Bohužel tím, že přístroj koupíte, pro vás investice nekončí. Já jsem kupovala set s 2 objektivy, pouzdrem na objektiv, světelnou odrazkou, bleskem a jako bonus za 2 měsíce čekání mi poslali náhradní baterii. Tím pro mě alespoň na chvíli odpadla investice do dalšího objektivu. Ten základní je takový průměr, ale ten portréťák, to je pecka 😍. Ne nejsem žádný odborník ani profesionál, ale i amatér vidí, co dokáže objektiv 😉. Odkaz na set zde : http://www.olympusobchod.cz/katalog/pen-om-d/olympus-pen/pen-e-pl7-197509/olympus-pen-e-pl7-flatlay-portrait-kit-whitesilver-skoleni-zdarma-ART10903


 

Samozřejmě jsem musela investovat do paměťové karty, bez toho bych Pen vůbec nerozběhla. Protože občas natočím i nějaké to video čapla jsem po této 32GB kartě http://www.olympusobchod.cz/katalog/prislusenstvi/pametove-karty/sd-sdhc-976355/sandisk-sdhc-32gb-ultra-80mbs-class-10-ART10173 .Tuhle kartu mám i u zrcadlovky a tak vím, že si s ní bohatě vystačím🙂.


Další nezbytnost, kterou jsem musela mít je pouzdro na Pen. Fakt jsem toužila po této designovce http://www.olympusobchod.cz/katalog/prislusenstvi/modni-doplnky/pouzdra-460232/olympus-pouzdro-na-fotoaparat-ink-couture-ART10244, ale 599,-? Já nejsem milionář😐. Tak jsem volila tuto variantu http://www.olympusobchod.cz/katalog/prislusenstvi/pouzdra-brasny-batohy/pouzdra-094144/olympus-pouzdro-flower-case-ART09265 . Černou nic nezkazíte a fakt koupě nelituji, vypadá výborně a účel plní 😊.

Pokud se chcete fotit na výletech nebo dovče s rodinkou a nechcete otravovat kolemjdoucí jako já a nebo natáčíte videa na youtube, neobejdete se bez stativu. Koupila jsem úplně základní obyčejný stativ od Velbon http://www.olympusobchod.cz/katalog/prislusenstvi/stativy-a-drzaky/klasicke-stativy-877672/velbon-stativ-ex-330-ART06026 . A zase musím říct, že jsem měla šťastnou ruku. Mým nárokům dostačuje (né že bych potřebovala něco extra - zkoukla jsem pár videí na youtube, dvě i natočila a hned je ze mě odborník na stativy 😀).


Jenže na ten stativ taky potřebujete speciální držák, protože Pen má displej výklopný směrem dolů a na běžném stativu ho jen tak nevyklopíte. Tento držák bohužel olympusobchod.cz nenabízí, takže jsem ho objednala z Amazonu https://www.amazon.co.uk/XCSOURCE-Bracket-Holder-Tripod-Camera/dp/B00L1YKC70?ie=UTF8&ref_=pe_385721_140980521_TE_item a dodání trvá asi tak týden 🙂.

A to by pro začátek mohlo stačit. Pak samozřejmě postupem času přijdete na to, že byste chtěli další objektiv a další objektiv a další objektiv... To už pro vás musí být opravdu koníček nebo práce, protože investice do objektivu je záležitost několika tisíců. Takže já si od teď budu říkat Ježíškovi o obálky, ať si na objektivy našetřím 😊.

A jakou srdcovku máte doma vy? 

Vaše D.

3 komentáře:

  1. aaaaano... fotoaparat s vymennym objektivem neni nikdy konecna co se tyce vybaveni. A to ja rikam porad kazdemu, kdo si to chce poridit. Zase na druhou stranu, clovek si casem vybere tema, ktere mu je nejblizsi a pak tomu tu techniku uzpusobi :) Vim, ze bych teda mela mit psoustu jinych skel, ale ja miluju pevnou 85mm :D

    Teism se na dalsi clanky a videa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vyhlídnutých objektivů. Musím šetřit no 😀🙊 děkuju 😘

      Vymazat
  2. Taky jsem si koupila foťák s výměným objektivem, tak jsem zvědavá jací budeme kamarádi :D

    OdpovědětVymazat