neděle 10. července 2016

Kde je rodný list?!?

Poslední dobou jsem aktivitou na blogu nehýříla. Ani na facebooku. A ani na instagramu 😕. My jsme se totiž stěhovali. Z bytu do baráku. Jak se říká, lepší škrtnout sirkou 🙈.
Moje dny spočívaly v balení a následném vybalování. A to převážně s Baru v šátku nebo nosítku. Jo, bylo to zajímavé. Nikdy bych nevěřila, že se mi dokáže do bytu o velikosti 3+1 vejít tolik věcí😵! Šlo to pomalu, museli jsme nejdříve připravit naše nové dočasné obydlí k nastěhování a potom postupně převážet krabice plné věcí. Barča byla naštěstí trpělivá, tak mi to stěhování celkem ulehčila😊. Důvod změny našeho příbytku byl hlavně ten, aby se Baru více viděla s taťkou. Vlastně abychom ho viděly více obě dvě. Kolikrát byl více jak 12 hodin pryč a i pro mě to bylo dost náročné. Teď už jsme mu blíž a časem snad budeme ještě blíž!😊

Samozřejmě během toho stěhování nám šotek schoval spoustu věcí a s nimi i Barunčin rodný list👍🏻. Ten jsme fakt nutně potřebovali kvůli změně trvalého bydliště. Tak máme nový. Jednou bude mít holka dva, protože vím jistě, že jsem ho nevyhodila😂. Nevadí. Kdyby se vám to někdy stalo, tak duplikát stojí stovku, vydají ho na počkání a musíte na matriku v místě narození dítěte. Nic hrozného, naštěstí😉. Bydliště máme změněné, ještě musím oblétnout pár míst - řidičák, přihlásit odpady, změnit adresu u zdravotní pojišťovny, u všech doktorů, u zaměstnavatele - ne není toho málo, ale dneska se dá hodně věcí zařídit přes internet, takže také žádná pohroma.

No bylo to náročné a co si budeme povídat, jsem ráda, že to mám za sebou😋.

Teď už jsme přestěhovaní. Mám víceméně vybaleno a mám více času a už se těším, až se o ten čas s vámi zase podělím!!!

Vaše D. 💋


Žádné komentáře:

Okomentovat