úterý 3. května 2016

Tesco se sovičkami a Happy Bella flexi system

A další z řady plenek, které jsme měli možnost vyzkoušet. Čím víc plenek vyzkouším, tím větší mám pocit, že kvalita s reklamou nemá lautr nic moc společného :-)


TESCO plenky
 
Před třemi týdny jsem narazila při procházení "dětské" uličky v Tescu na akci 50ks za 199,-. Tak jsem je čapla, hodila do vozíku a už jsem se těšila domů, až je rozbalím. Chtěla jsem vědět, jestli to bude průšvih nebo mě mile překvapí. Mamky na fórech si je hodně chválí. A ta cena je taky super, co si budeme povídat :-). No a jako už mám druhé balení :-D. Plenka není ani extra měkká, ale v žádném případě tvrdá, nikdy ji Baru nezvládla pročůrat ani prokadit. Stopy po opruzeninách nula. Dobré ne? Jo je to dobré, ale plenka má přeci jen jedno malilinkaté mínus. Když plenu rozbalím, trochu je cítit chemií. Rozhodně to není jako bílé Pampersky, to je extrém, ale trochu chemii cítím. Zase na druhou stranu to doslova po chvilce vyvane a přes oblečení není nic cítit. Takže jo, tohle by šlo :-)



Happy Bella

Ten samý den, v té samé uličce v Tescu jsem kupovala i plenky Happy Bella. Také akce. Koupila jsem 62ks za 329,-. Tyhle pleny mají v části u zádíček takový pružný pruh, který má zvyšovat komfort pro děti sedící nebo se učící chodit. Tak tohle ještě nedokážu posoudit :-). Plenky navíc obsahují extrakt ze zeleného čaje, který má působit protizánětlivě, zabraňovat tvorbě bakterií a neutralizovat nepříjemný zápach. Je pravda, že jsem na základě tohoto tvrzení šla po zápachu moči a nic jsem necítila :-). Plenku Baru také nepročůrala, je i poměrně měkká a není cítit chemií. Opruzeniny také žádné. Za mě další dobrá plena, ale ta cena není zrovna super :-(.

V tomhle souboji díky ceně Tesco pleny vyhrály na plné čáře. Každopádně né všechny Tesco produkty jsou takhle super, ale o tom zase v další recenzi :-). Tak jsem na chvíli vyměnila Dada pleny (než si pro ně sjedu do Polska) za Tesco pleny. Ta cena soviček v akci je dost dobrá a kvalita taky :-).


1 komentář: