úterý 17. května 2016

Chicco, Jonson´s baby, Tommee Tippee, Medela vložkyáda pro kojící mamky :-)

Tenhle článek je specifická záležitost. Týká se hlavně kojících maminek :-). Vzhledem k tomu, že Barče je 7 měsíců a já pořád kojím, měla jsem za tu dobu možnost vyzkoušet více značek prsních vložek.  Všechny měly jedno společné, nevyplatilo se mi odlepovat papírek z lepícího pásku na přichycení k podprsence :-).

Chicco antibakteriální
První, které jsem si koupila. Balení v krabici obsahuje 60ks tampónů do podprsenky. Strašně se mi líbilo v názvu to slovo "antibakteriální" :-). Tampóny jsou baleny každý zvlášť, což je super na cesty. Sají perfektně, jsou měkké, příjemné na dotyk, pod podprsenkou nedělají nepřirozený tvar a jsou pohodlné. Na nesavé straně tampónu se nachází lepící pásek. Jak jsem psala, pásek odlepovat je spíš za trest, protože na podprsence pořádně nedrží a lepí všude jinde. Já bych je na těch tampónech ani nepotřebovala :-). Balení jsem kupovala na www.kasparek.cz a stály 124,90,-.



Johnson´s baby prsní vložky
Tyhle prsní vložky jsou mezi mamkami hodně oblíbené. Jejich výhodou je, že jsou dostupné pomalu v každé drogérce. Balení obsahuje 50ks prsních vložek. Vložky jsou pevnější a drží tvar nejsou jednotlivě baleny a mají výstup pro bradavku, takže vám pod podprsenkou může být vložka vidět. Tuplem pokud máte bezešvou podprsenku jako já :-D. Vložka je příjemná na dotyk a dobře saje. Na nesavé straně se opět nachází lepící pásek, pro mě opět k ničemu. Tyto vložky nejsou baleny zvlášť, takže na cestování je třeba na ně mít nějaký obal nebo alespoň igelitový sáček. Řekla bych, že vložky jsou jedny z těch menších a občas se mi stává, že je musím měnit častěji než jiné. Jsou rychleji nacucané. Vložky jsem kupovala v Tetě v akci za 83,90,-. Standartně stojí okolo 120,-. Takže si asi umíte představit, jakou jsem si udělala zásobu :-D.



Tommee Tippee prsní vložky
Měkkoučké, příjemné a obrovské. Jsou dobře savé, příjemné na dotyk. Vložky jsou opět prakticky balené každá zvlášť. Jsou tenké a v podprsence nedělají neplechu :-). Nechybí jim lepící strip. Nevýhodou vložek je cena. Když je budete chtít koupit, tak 50ks se pohybuje kolem 250,- v akci je ale seženete i za 137,-. Já jsem dostala vzorky na vyzkoušení. Nemyslím si, že by byly lepší než předchozí 2 zmiňované značky, aby musely být za dvojnásobnou cenu :-).


Medela vložky do podprsenky
Medela má vše promyšlené. Za mě mají vše super. Vložky jsou měkké a mají speciální tvar, aby vyhovoval každému prsu. Má nastavitelnou velikost. Jsou také baleny každá zvlášť. Velmi dobře sají, jsou příjemné, dobře v podprsence drží. Pojmou opravdu dost mléka. Cenu bohužel netuším, protože jsem měla pár vzorků na vyzkoušení. Ale co jsem koukala na web Medely, mají už nový tip těchto vložek, který by měl pojmout ještě více mléka, měl by mít 2 lepící pásky. No třeba budu mít ještě příležitost je vyzkoušet, určitě nechci s kojením skončit :-). Cena přímo na Medela webu je 188,- za 30ks plus je k nim přibalený PureLan 1,5g.

Táááááákže já nemůžu říct o žádných prsních vložkách, které jsem vyzkoušela, že by byly špatné. Ale z finančního hlediska jsou Johnson´s baby vložky nejdostupnější, používám je hlavně když jsem doma a když někam jedu, hodím si do tašky Chicco prsní vložky. Medela i Tommee Tippee jsou dražší, ale kdybych na ně narazila v nějaké super akci, beru je taky :-). Miluju kojení a jen tak se ho nevzdám! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat