pondělí 9. května 2016

Ubrousky Linteo, Nivea, Tesco - už zase mi to nedalo :-)

Ačkoliv mě ubrousky z Lidlu absolutně nadchly a říkala jsem si, že další už snad ani zkoušet nemusím, tak mi to stejně nedalo. No znáte to, ne? :-) A jestli ne, tak jsem asi holt divná :-D.

Linteo Baby Pure&Fresh

Krásně sladce voní :-). Jsou to jedny z těch více vlhkých vlhčených ubrousků, já vždycky říkám, že budou super na léto. Ubrousek je středně silný, opruzeniny jsem po nich žádné nenašla. Jsou obohaceny o jemné mléko s výtažky z aloe vera. Mají perfektní plastový uzávěr už přímo na balení, což mi absolutně vyhovovalo. Balení obsahuje 80ks. Nevím kolik stály, protože jsem je dostala od kamarádky, ale v Tescu jsem je viděla v akci kolem 30,-. Každopádně si určitě koupím další, ale spíš na ty letní měsíce :-).



Nivea Baby Soft&Cream

Voní krémově, naprosto boží svěží krémová vůně. Ubrousky jsou spíš tenčí, ale vůbec mi to při používání nevadilo. Vlhké jsou tak akorát. Měla jsem větší balení obsahující 63 ks, dělají i takové menší do kabelky. Opruzenina nikdy žádná a ta vůně krému na pokožce Barče vydržela opravdu dlouho. Obsahují pečující mléko a panthenol. Kupovala jsem je v DMku, kde byla akce 2+1 Nivea výrobek zdarma, ale jinak jsem je viděla za 68,- nebo v akci za 49,-. Kvůli té ceně je budu muset oželit, jinak bych je brala všema deseti. Mimochodem, jde s nimi i dobře odlíčit, pleť po nich nepne a je hydratovaná ;-).



Tesco Loves Baby

Čapla jsem po nich, protože byly v akci za 29,-. Zkušenost s ubrousky této značky jsem neměla žádnou, tak mě lákaly. Velká chyba. Za mě jsou tyhle ubrousky vážně průšvih. Nevoní, smrdí mi jako přípravek na okna. Jsou mokré a pění. No fakt. Když jsem Barunku utírala, tak na ní zůstaly mýdlové bubliny. Neměla jsem pocit, že je umytá, ale spíš že je namydlená. To mě od používání totálně odradilo. To by se snad stávat nemělo nebo se pletu? Takže ne, tyhle ubrousky už nikdy ani omylem. Pro informaci balení obsahuje 64 ks.







Závěrem tedy Nivea super, ale dražší. Linteo skvělé na léto, protože jsou vlhčí. A z Tesco značky jsem vyléčená :-D. Ubrouskům zdar ;-)!

2 komentáře:

  1. Na malého používám ubrousky nivea a jsem s nima maximálně spokojená :-) Stejně jako s krémy této značky. A ta příjemná vůně je nej.
    Také je i občas použiji na odlíčení ;-)
    Cena je sice vyšší, ale za dětskou prdelku bez opruzenin to stojí.
    Po pampers ubrouskách měl zadeček samou opruzeninu a u Linteo ubrousků mi vadí, že jsou až moc vlhké a nechávají zadeček mokrý. Když jsem je měla, používala jsem je spíše na otírání zapatlaného obličeje a rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Nivea jsou skvělé a mé oblíbené jsou ještě žluté Toujours z Lidlu :-)

      Vymazat