neděle 10. dubna 2016

Za málo peněz hodně muziky? Plenkyáda Toujours, Babylove, Babydream, Dada

Člověk chce vždycky to nejlepší. Nejčastěji se zdá, že je nejlepší to, čím nás masírují média. Nebo to alespoň tak kolikrát vypadá. Tak jsem obešla drogérky a vzala ty méně známe plenky a jedny mi přivezla kamarádka z Polska.

Toujours
Plenky z Lidlu. Kdyby ta plena byla měkčí, tak není zas tak špatná. U plenky se mi občas stalo, že ji Barunka pročůrala, ale byl to spíš vyjímečný stav. Plenka nepáchne chemií ani ničím jiným. Když byla plena hodně počůraná, přišla mi na povrchu trochu vlhká, ale ne vyloženě mokrá. Žádný zázrak to není, ale kdyby bylo nejhůř a jiná plena mi doma nezbyla, tak nepohrdnu. Balení po 56ks vyšlo na 249,-.



Babylove
Pleny Z DM drogerie. Tahle plena taky nepatří k nejměkčím, ale není ani příliš tvrdá (neboli za mě nepřizpůsobivá). Taky se mi občas stalo, že protekla, ale bylo to hlavně proto, že kolem nožiček dostatečně nepřiléhala. Z plen je trochu cítit chemie, ale když jsem je vybalila a nechala vyvětrat, tak chemický zápach vyvanul. Každopádně pokud jsem je brala přímo z balení je z pleny chemie cítit víc než dost. Cenu balení 42 ks doplním, protože si ji nepamatuji, ale nestály víc jak 200,-.




Babydream
Pleny z drogerie Rossmann. Heboulinká měkoučká plenka z které není cítit žádný zápach. Taky občas pročůraná, ale to se občas stane u každé plenky. Když byla plena hodně počůraná, byla na povrchu vlhká. Tohle je na dotek nejhebčí plena, kterou jsem měla zatím v ruce. Cena balení po 40 ks vychází na 159,-.



Dada
Pleny mi přivezla kamarádka z Polska. Vyrábí se ale v Čechách pro polský trh, takže my si pro ně musíme jezdit do Polska. Dobrý paradox :-D. A jsou super! Zatím nemají konkurenci. Jsou měkké, nejsou cítit chemií, perfektně sají, na povrchu po počůrání nejsou ani trochu vlhké a Barunce se nepodařilo plenku pročůrat. Balení po 50 kusech stojí 190,-. O těchto plenách můžu napsat "tak ty si fakt kupte". Ale bohužel, jak už jsem psala, musíte pro ně do Polska a tím se cena opravdu zvedne :-(. Pokud vám je tam někdo, kdo tam jezdí ovšem nevyzvedne ;-).




3 komentáře:

  1. Plenky Dada jdou koupit i v ČR, sice za drobek vyšší cenu, ale mrkněte ;-)
    http://m.vitalmat.cz/kojenecka-mleka/detske-kase/detske-plenky-a-prislusenstvi/velikost-4-7-16kg-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za info :-), já vzhledem k tomu, že mám Polsko kousek a ráda si udělám výlet, tak vyrazím přímo tam :-) koukala jsem, že i na facebooku už existují skupinky, které se zabývají přímo dovozem DADA plenek :-)

      Vymazat
  2. Díky za porovnání, do polska pro DADA plenky určitě není třeba jezdit - kupuji zde https://www.plenylevne.cz/detske-pleny-dada/ a velká spokojenost.

    OdpovědětVymazat