úterý 19. dubna 2016

Můj malý občánek

Došly mi Dada pleny. Jo, došly. A prodávají je jen v Polsku, bohužel. Tak jsem dostala minulý týden nápad, že bychom s manželem do Polska zajeli. Samozřejmě s Barunkou , vždyť kojím. Naštěstí Baru zvládá cestování relativně dobře, tak jsem chtěla nákupy spojit i s výletem.

No a v úterý si takhle jdu za Liduškou do kadeřka a říkám jí o tom, že pojedeme do Polska a v tom mě holky v kadeřku zarazily, ať Barunce nejdřív udělám občanku.

Jo jsem blonďatá. Ne nenapadlo mě to, máme to za humny, tak jsem si na tohle ani nezdechla. Ale jasně, je to logické, vždyť je to jiný stát. A s mým štěstím by mě zastavili hned po přejetí hranic :-D. Tak jsem se dala do zařizování. Nic složitého na tom není. Je třeba rodný list prcka a občanský průkaz jednoho z rodičů. Na úřadě jsem měla Barunku na klíně, přehodili mi přes hlavu a tělo plenu a blejskli "nás". Občanka přijde do 3 týdnů, platí na 5 let a stojí 50,-. ALE! Musí se vyměnit při každé změně podoby. Takže skoro pořád :-D. Platí jako normálně ve všech státech EU. Jen si teda počkáte a pokud chcete vycestovat s ratolestí, je třeba přijít raději měsíc předem.

Říkala jsem si, vždyť je to jen Polsko, máme to kousek. Ale jistota je jistota a než si zadělat na nepříjemnosti :-)... Takže naše první překročení hranic je na spadnutí. Na trzích v Polsku jsem pořídila téměř celou výbavičku včetně postýlky a máme to tam opravdu rádi :-). Takže jasně že vám všechno nafotím, ať víte, pro co tam jet ;-).

Naší Baru je to fuk, ale já se fakt těším, až nás táta vyveze :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat