pondělí 25. března 2019

Na skok do lékárny - V I C H Y

VICHY - tolik známá značka. Viděla jsem nespočet plakátů, potištěných stránek v časopisech nebo reklam na internetu. Od Vichy jsem měla zatím jen sérum v testeru, bylo skvělé a lákaly mě i další produkty. Tak teď tu mám rovnou 3 v plném balení a bez debat velmi zajímavé :-)...



VICHY NORMADERM NUIT DETOX 

Když jsem si tento noční krém vybrala, nečekala jsem nic. Když jsem viděla balení říkala jsem si neurazí nenadchne, jenže pak jsem ho rozbalila a překvapila mě krásná svěží vůně. Kdo mě zná, ví, že na to já slyším :-)). Krém je v tubě, takže do něj nemusíte každý večer sahat a zbytečně si do něj zanášet nečistoty, což je skvělé. Je určený pro pleť se sklony k nedokonalostem, takže je žádoucí, aby se do krému nedostalo nic navíc. Krém se snadno roztírá i vstřebává, pleť hydratuje a nezatěžuje. Hned po nanesení mám pleť sametovější a od pohledu v lepší kondici. Vůně krému není nijak agresivní nebo dráždivá, po nanesení ji cítím jen chvíli, takže mě zbytečně neobtěžuje. Navíc se mi na pleti po denním používání omezil výskyt pupínků na minimum, takže co se mě týče, získal si mě na plné čáře :-)!









VICHY NEOVADIOL PRO OČI A RTY

Nedávno jsem oslavila třicítku. S přibývajícími léty jsem si začala všímat i většího množství vrásek. Mám jich pár na čele, kolem rtů a kolem očí. Když jsem viděla v nabídce zázrak, který by měl okolí očí a rtů vypnout, vyhladit a projasnit, hned jsem po něm sáhla. Je sice určený spíš pro zralejší pleť, než je ta moje, ale i tak mě to neskutečně lákalo a tak je doma :-). Krém má kovový aplikátor a je spíš hutnější. Zmíněným aplikátorem jej i nanášíte na místa okolo očí a rtů. Je to příjemně chladivá záležitost. Pro moji smíšenou třicetiletou pleť je celkem dost hutný, ale po chvíli příjemné masáže se dobře vstřebá. Parfemaci z něj necítím, takže by mohl vyhovovat i ženám, jež jsou na vůně produktů více citlivé. Po 14 dnech používání mám okolí očí i rtů daleko vyživenější a takové jemnější na dotek. Po 6 týdnech by už měly být výsledky dobře znatelné. Já už teď vidím, že svému slibu dostojí asi i proto, že je určen pro zralejší pleť. Na tu mou má účinky daleko rychlejší :-).










VICHY  DERMABLEND TRANSPARENTNÍ SYPKÝ PUDR

Skvost na závěr, vážení přátelé! Pudr! Tak jemně namletý, tak perfektně se nanáší! Pudr sice disponuje labutěnkou, ale tu já nepoužívám. Nanáším ho štětcem. Asi bych se nezlobila, kdyby balení mělo otočný systém uzavíratelných průchodů pro pudr, ale vzhledem k tomu, že obsahuje labutěnku, která brání produktu ve vysypávání během přenášení nebo cestování, není to pro mě zas až takový nedostatek. Ještě jsem neměla nic tak jemně namletého a že už mi toho pod rukama prošlo :-). Tenhle pudřík je pro moji pleť dokonalý. Po nanesení je absolutně neviditelný, na pleti ho necítím, krásně k ní přilne a pleť mám i půl dne dokonale matnou, přesně tak, jak si to představuji. . Myslím si, že jsem objevila stálici, kterou jsem ve světě pudrů hledala. Jednoduše nemá chybu a já ho nedám z ruky :-).






Přemýšlím, co vám k tomu napsat závěrem? Jak jste si všimli výše, nevěděla jsem, co čekat. Vichy mě mile překvapilo. Nenapadlo mě, že něco z dekorativky od Vichy předčí produkty z drogérky. S krémy jsem nadmíru spokojená a rozhlížím se po dalších produktech :-). Máte zkušenost s lékarenskou kosmetikou?



Produkty lze zakoupit na stránkách Benu lékarny : https://www.benu.cz/vichy



Žádné komentáře:

Okomentovat