středa 30. května 2018

Russell Hobbs Bubble soft pink konvice

Značce Russell Hobbs fandím. Už jsem o ní párkrát psala a nikdy mě nezklamala. Za posledních pár týdnů mě jejich Smoothie maker ochraňoval před pálením žáhy. Mléčné smoothie a koktejly jsou nyní k nezaplacení. Takže je asi jasné, že jejich stránky navštěvuji často a koukám, co mají nového. Pokud máte rádi designové kousky, pak je tenhle článek pro Vás jako ulitý :-).

Tím, že ještě nebydlíme ve svém a v naší nynější domácnosti máme společnou kuchyň, nic mě nenutilo kupovat rychlovarnou konvici. Jenže od podzimu by se měla situace změnit a my bychom se měli konečně stěhovat do vlastního :-). Tak jsem začala krom jiného koukat i po spotřebičích, které nevlastníme a potřebovat budeme. Navíc trávíme na pozemku u našeho budoucího domova spoustu času v karavanu, kde konvici také nemáme. No a protože se chystám na kojící maratón a dle mé zkušenosti vypiju i 4 litry čaje denně, věděla jsem, že i v létě po narození miminka bude konvice nutnost. A samozřejmě už jsem chtěla pořídit takovou, kterou pak jen přenesu do domu. Takže tady je :-)...


KONVICE BUBBLE SOFT PINK


Láska na první pohled. Samozřejmě design je naprosto perfektní a když k tomu ještě přidáte pastelovou růžovou, tak vyloženě křičela mé jméno :-D.




Takže k parametrům :-). Konvice disponuje objemem 1,5l, což je pro naše potřeby absolutně dostačující. No co si budeme povídat, litr je málo, to mám jeden hrnek s čajem (mám opravdu velký poporodní hrnek!) a nezalila bych manželovi ani kafe :-D. Dále neskutečně oceňuji ochranu proti chodu na sucho, protože chápejte, mám doma dítě, kterému budou za 4 měsíce 3 roky a všechny tyhle spotřebiče jsou teď středem zájmu naší Baru :-D. A ještě k tomu, když svítí, tak to je vůbec pecka :-D. Čímž Vám chci říct, že na konvici najdete i světelný indikátor zapnutí :-).





Je z nerezové oceli a má snadno odnímatelné jak víko, tak i vnitřní filtr :-). A kombinace pastelové růžové a šedého víka? JO! :-)






Uvnitř konvice navíc najdete rysku s označením MAXimálního možného množství vody, které do ní můžete nalít.







No a v neposlední řadě má "úložný" prostor pro kabel :-). Praktické, využitelné a nápadité :-).




Co říkáte? Líbí/nelíbí? Také ujíždíte na designových kouscích? Jsem přesně ten typ člověka, který když objeví něco, co se mu opravdu líbí, hodně dlouho přemýšlí, jestli koupit/nekoupit a nakonec to stejně koupím nebo když už se pro koupi rozhodnu, zboží mi vyprodají a já prskám a prskám a hledám ho pak po e-shopech celého světa :-D. Ach my ženy, někdy to máme taaaaaak složité :-D...

Vaše Domi :-)

<3 3="" p="">





P.S.: Jo a jen tak mimochodem, ve stejném designu od této firmy seženete i topinkovač :-D!!!
<3 3="" p="">

<3 3="" p="">

Konvici lze koupit na eshopech uvedených zde: https://cz.russellhobbs.com/where-to-buy

Děkuji českému zastoupení firmy Russell Hobbs za možnost testování výrobku :-). Tento produkt značky Russell Hobbs mi byl věnován na vyzkoušení společností Spectrum Brands.
<3 3="" p="">

1 komentář:

  1. To je krásná konvice. Líbí se mi ta decentní barva růžové, i když si nemůžu pomoci, ale působí na mě jako pěkně retro. Klidně bych si takovou také koupila. Já jsem nedávno narazila na takovou skvělou vychytávku, a to varný set , takže mám konvici na takovém dřevěném tácu, kam se vejdou hrníčky a pytlíky s čajem, nebo káva :-) .

    OdpovědětVymazat