středa 9. května 2018

Dubnový Brandnooz box : Co stojí za to ochutnat?

V dubnovém Brandnooz boxu byly opravdu zajímavé produkty, za mě byl nabušený! :-) Vůbec bych řekla, že se v něm objevují měsíc od měsíce čím dál víc zajímavější produkty :-)


HOBŽOVY STRÁŽNICE BRAMBŮRKY HOŘČICOVÉ PIKANTNÍ


Tak tohle mi snědl manžel. Já ochutnala jednu jedinou a v těhotenství jsem si neriskla dát další :-). Jsou opravdu PIKANTNÍ :-). Klasické hořčicové brambůrky miluju, ale tohle jsem nějak nezvládla. Což neznamená, že bych je nezvládla nebýt těhotná :-D
Cena za balení 11,90,-


OREO CHOC´O BROWNIE


Trvalo nám asi tak 5 minut je spořádat :-D. Oreo sušenky jsou výborná záležitost a tyto nezklamaly :-). Až jsem litovala, že jsem se o ně podělila :-D (ne, dělám si legraci, ale výborné fakt byly :-))
Cena balení 32,90,-


BONDUELLE 2xMINIBALENÍ KUKUŘICE


V boxu byla buď cizrna nebo kukuřice a já jsem tak šťastná za kukuřici :-). Samozřejmě už není :-D. Po tomhle boxu se velmi rychle zaprášilo :-). A jestli si myslíte, že přišla někam do salátu nebo k něčemu jako příloha, tak ne. Na posezení pěkně z konzervy, mňam :-).
Cena balení 36,90,-


DR. OETKER ZMRZLINA VANILKOVÁ PŘÍCHUŤ


Jediná věc z tohoto boxu, která ještě není zpracovaná. Nechávám na léto, až budu mít na zahrádce maliny a třešně :-). A pak zkusím :-).
Cena 20,90,-


SPAK BYLINKOVÝ DRESSING S JOGURTEM


Ke grilování perfektní! :-) No už není :-). Je trochu víc kyselejší, ale to nám tedy vůůůbec nevadilo :-). Určitě koupíme znovu, grilovací sezóna tperve začíná :-).
Cena 39,90,-




CIDER LIŠÁCKÉ JABLKO HRUŠKA


Tentokrát jsem ten box opravdu musela uchránit, jinak bych ho ani nenafotila :-D. Vypil manžel, ještě v den doručení boxu :-D. Pěkně vychlazený :-). A prý výborný :-).
Cena 21,90,-


AJVAR JEMNÝ PODRAVKA


Poprvé jsem to ochutnala. Neměla jsem k tomu důvěru, ale je to fakt dobrý :-). Zase ke grilovanému masu se to sní jedna báseň :-). Obzvlášť pokud grilujete často a střídáte dressingy a přílohy, aby to nebylo pořád na stejné brdo :-).
Cena 46,90,-


PENAM TMAVÝ VÍCEZRNÝ TOUST


Přiznávám, zplesnivěl mi. Dva dny před koncem doby trvanlivosti. Ale třeba ségra ho kupuje a miluje. Takže mě to fakt mrzelo. A já toastový chleba taky můžu :-).
Cena 16,90,-


MATTONI CEDRATA


Skoro na EX. Citrusová Mattonka. Fakt výborná. Já tyhle vody moc nepiju. Jsem spíš šťávová, ale tohle mi fakt bodlo :-)
Cena 16,90,-



Dost dobré, že? :-) Já jsem nadšená :-). Hlavně byl téměř celý snězený fakt snad za 2 dny :-D. Boxy jsou čím dál víc vyletněnější, což opravdu oceňuji :-)! A těším se na další, škoda, že jen 1krát v měsíci.... :-)



Předplatné objednáte na http://www.brandnooz.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat