středa 12. října 2016

Jak jsme vyhráli nad MOUČNIVKOU

Nevyhli jsme se jí, také na nás došlo. Potvora! Moučnivka...

Stručně a výstižně o moučnivce
Je způsobena kvasinkou (houbou) Candida albicans - jde o její přemnožení v ústech. Patří mezi časté infekce dětí,  nejčastěji se objevuje v dutině ústní u novorozenců a kojenců do 2. měsíce věku. Vyznačuje se bílým až nažloutlým povlakem v dutině ústní.

Jak to probíhalo u nás? 
U nás se objevila na konci 10.měsíce po prvním kurzu plavání. Poznala jsem ji ihned, protože bílý až nažloutlý povlak na jazyku Baru nikdy přetím neměla. Začala jsem ihned oplachovat dudlík v heřmánku a vyvařila vše, co vyvařit šlo. Moučnivka neustupovala, spíš se zhoršovala. Nasadila jsem tedy težší kalibr a zašla do do lékárny pro tolik doporučovaný Neocide gel. Jako povím vám ani prd! Efekt nula. Prostě to s ní ani nehlo.


Co nám zabralo?
Před asi třičtvrtě rokem jsem od kamarádky slyšela o mastičce z Německa, která prý fakt zabírá. Tak jsem teda začala shánět. Nakonec se mi ozvala právě ta kamarádka, že má doma jedno balení navíc a že mi ho dá. Tak na tenhle přípravek, protože mast to moc nepřipomíná (je to spíš gel v tubě od masti) já nedám dopustit! Dva dny a po moučnivce ani stopy. Gel se jmenuje InfectoSoor Mundgel. U nás ho v lékárně neseženete. Věčná škoda! Nedá se ani objednat. Pokud tedy pojedete do Německa nebo pojede někdo z vašich známých, nechte si ho tam koupit. Ta investice se vyplatí.


I já jsem si myslela, že se moučnivce vyhneme, ač u nás v okolí ji má každé druhé mimčo. Příště budu chytřejší a nakoupím jich víc, kdyby náhodou potřebovala i jiné miminko než je to moje :-).

Vaše D.

Žádné komentáře:

Okomentovat