pátek 24. června 2016

Letní giveaway se značkou Essence

Poslušně hlásím, že mám pro jednu z vás krásnou Essence sadu



Lak na nehty The Nudes odstín Hope for love
Můj nejoblíbenější. Mám doma dva, růžová je moje barva, je prostě absolutně 🔝. Vydrží mi na nehtech i týden. Jen už ho bohužel neprodávají, tak nevím, co budu dělat, až mi dojde ...

Lesk na rty XXXL nude odstín Taste the sweets
Lesky skoro nepoužívám, ale tenhle jednak snad sluší každé a taky nádherně voní 👌🏻. Posledních pár let dávám přednost rtěnkám, ale poslední měsíc používám hlavně tenhle lesk. Navíc se mi v těch aktuálních vedrech nerozteče jako ta rtěnka 😉.

Paletka The glow must go on
Tu doma nevlastním, ale možná si ji koupím. Na léto vypadá naprosto nezbytně. Uvnitř najdete bronzer, dva oční stíny, rozjasňovač a zrcátko, ach och ach 😍


Giveaway trvá do 30.6.2016 a pokud sadu chcete vyhrát, musíte:

1)sledovat můj blog přes GFC 

2)do komentářů mi napsat, váš TOP produkt od Essence 😊

3) nezapomeňte připojit emailovou adresu 😉

V pátek 1.7.vylosujeme výherce, tak hodně štěstí!!!!
B&D

28 komentářů:

  1. Jej, no kez bych vyhrala, protoze k nam na sk se paletky urcite nedostanou😫😫😫
    Znacku essence mam velmi rada, najdu tam produkty, ktere potrebuji a za skvele ceny. Nejvic miluju laky, ze kterych je opravdu velky vyber a opravdu dlouho vydrzi😘
    Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee tak treba se postesti 😉 To je skoda, na sk nejsou 😕 A divim se, urcite by sly na obyt...

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po transparentnim pudru silham uz dlouho, ale porad mam jeste transparentni od dermacol. Tak pockam az ho dodelam a pak se vrhnu na tento. Diky za tip :-)

      Vymazat
  3. Já mám asi nejraději takovou tu průhlednou fixační řasenku. A po té paletce mlsně koukám už od oznámení té limitované edice, ale sama si ji asi nekoupím, protože mě v drogerii běžně neodůvodněně podezírají a nedávno mě tam dokonce nechali skoro půl hodiny (v DM) a nutili ukázat tašku (Rossman). Gfc Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v Rossmannovi ma spatnou zkusenost i segra a to jsem se ji divila jako blazen. Tak evidentne nejsi jedina...a pul hodiny v DMku? Tak to je masakr. Ach jo 😕

      Vymazat
  4. Nejoblíbenějším Essence produktem je jednoznačně korektor Stay all day 16h long-lasting concelaer, který vystříhal i MAC pro-longwear. Má jak skvělé krytí, tak skvělou výdrž a určitě ho všem vřele doporučuji.
    Doufám, že se mi v dnešní GIVEAWAY poštěstí.
    Můj e-mail je little-cosmetic-corner@seznam.cz a sleduji blog přes GFC MichaelaNikker

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takze si koupim novy korektor, dobre! 😀 Catrice uz mi stejne dochazi 😂🙈

      Vymazat
  5. Od esscence mám nejradši bázi pod oční stíny (a pak ještě další věci, ale tady to je asi neoblíbenější)
    Sleduji jako Jana Janotová, mail yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty take vyzkousim, ja pouzivam od dermacol a take jsem spokojena. Ale essence mam cim dal radeji, tak sahnu i po bazi. Diky D. :-)

      Vymazat
  6. Od Essence mám nejradši jednu tvářenku.
    GFC Markéta Králová, macu@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Od Essence mám nejradši jednu tvářenku.
    GFC Markéta Králová, macu@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted v te limitce paletej je i jedna s tvarenkou :-).

      Vymazat
  8. GFC Lenca
    lencaklimova@seznam.cz
    Značku Essence zbožňuji, nej jsou laky na nehty a top coat. A oční stíny jsou také moje nejoblíbenější.
    Hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No laky taky miluju :-) top coat vyzkousim :-) dekuju D.

      Vymazat
  9. Ahoj, díky za bezva GA 😉
    Popravdě essence kosmetiku nepoužívám, mám ráda Dermacol, ale třeba. ... 😊 mám jen pár laků na nehty, těch není nikdy dost.
    Hezký den,
    Štěpka
    Balkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ji taky dlouho nejak prehlizela, ale posledni dobou na ni nedam dopustit ;-)

      Vymazat
  10. Ahoj :) Od essence použímam strašne vela produktov , najradšej mám vodeodolne linky , riasenky, korektory a tiene na obočie :D Taktiež nesmu chýbať laky na nechty a odlakovače :) Produkty vyzerajú krásne a tuto paletku som ešte v SR nevidela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obočí mám MUR, ale taky po očku koukám na Essence :-)

      Vymazat
  11. Veľmi som si chcela kúpiť jednu z tých paletiek od blogeriek, ale u nás na Slovensku je to možné len v pár naozaj vybraných dogériách a žiadna z nich nie je v mojom okolí, škoda...
    Značka Essence patrí medzi moje najobľúbenejšie značky. Cenovo je úplne dokonalá a tie produkty nie sú vôbec zlé :) Môj top produkt? Neviem ani vybrať. Napadá ma len gél na obočie - Make me brow, ten je skvelý a všetky laky majú skvelé :D ♥

    555adka55@gmail.com
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Od Essence mám nejradši laky na nehty Gel nail, mají opravdu dlouhou výdrž, což oceňuji, protože mám nehty jako zrovna nalakované klidně i 5 dní v kuse :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď koupila rychleschnoucí kapky, tak jsem zvědavá :-)

      Vymazat
  13. Sleduji jako Nicol F. a mail je nicol.fleisig@gmail.com :)
    Essence mají nejlepší nalepovací papírky na nos - takové ty na černé tečky - ze všech značek, co jsem doposud zkoušela :) A jejich laky jsou taky bezva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? když já mám pocit, že na mě ty papírky nefungují :-(

      Vymazat
  14. Na GFC: Aileen A
    Od Essence toho mám ráda vážně hodně, ale na co nedám dopustit jsou jejich paletky stínů. Moje srdcovka je All about Vintage. Ale mám i All about Nudes a pár dalších duo stínů...Nádherné kombinace barev za super cenu ;)
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hlavně ta limitovaná edice teď se jim fakt povedla:-)

      Vymazat
    2. Naprosto souhlasím! Strašně jsem se těšila na tu orientální limitku, ale vůbec jsem na ni nikde nenarazila :( Snad se ještě někde objeví... ;(

      Vymazat