středa 20. září 2017

Jak jsem si objednala fotosešit...

Tohle nebude dlouhá recenze. Nejsem žádný extra odborník na slovo vzatý a proto se spíš jedná o názor LÍBÍ/NELÍBÍ :-). Od společnosti Saal-Digital mi přišla nabídka vytvořit si vlastní fotosešit. Jasně že jsem do toho šla. Dostala jsem rozpočet 600,- a mohla jsem si na jejich stránkách navolit velikost i počet stran. Za jeden večer jsem měla dílo hotové :-D. Zásilka přišla 3 dny od vytvoření objednávky, takže fofr :-). Můj fotosešit má rozměry 13x18cm, 50 stran a je v matném provedení. Cena i s poštovným vyšla na 589,-. A jak fotosešit vypadá?









Je to prima věc, s kvalitou jsem spokojená  a fotosešit se mi líbí. Na návštěvy nemusíte brát celé album, ale jen ty Vaše vyvolené fotky, když je chcete ukázat :-). Fotosešit se hodí spíš do firem se službami jako ukázka nafocených realizací apod. Ale můžete si vytvořit i fotoknihy, kalendáře atd. Co bych ale udělala jinak? Dala bych to fotoalbum sestavit někomu, kdo se v tom vyžívá :-). Hrozně mě to nebavilo :-D.

Děkuji společnosti Saal-Digital za možnost vytvořit si svůj fotosešit.
http://www.saal-digital.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat